A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Kisveréb I.

2008.09.08. 20:48 | Imeon A. | Szólj hozzá!

 Iroda XIX.

Dühítő volt, hogy hiába küldöm ki az önéletrajzomat, nem kellek sehol. Pedig tanultam elég sokat, hogy rendes, irodai munkát végezzek, ne pedig kulimunkát. Anyámék mondták, várjak, majd lesz valami, de zavart, hogy nem fogok tudni a saját lábamra állni. Elkeseredésemben kértem erre a hirdetésre tájékoztatót. Napkon át nem foglalkoztam vele, mert nem tartottam normálisnak. De pont akkor kaptam több elutasító választ, és ezért elkeseredésemben kértem egy adatlapot is. Szégyeltem magam, de csináltam pár fotót magamról, és kitöltöttem az adatokat. Még pár napig vártam, míg elküldtem, eközben két újabb elutasítás. Heteken át semmi válasz nem jött, már úgy éreztem, hogy nem kellek senkinek. Kezdtem depresszióba esni, mikor felhívott egy férfi, hogy vár próbanapra. Hirtelen nem is tudtam nemet mondani. Aztán pár napig még idegeskedtem, hogy el sem megyek, de az elkeseredés hajtott. Kellett vennem combfixet, amim sose volt. Meg miniszoknyát, mert nagyon rövidet én nem szoktam hordani.
A próbanapra szokásos módon civilizált ruhában mentem, kis táskában vittem, amit kért a tájékoztató levélben. Nagyon kedves férfi fogadott, bár idősnek tartottam. Mosolygott, leültetett, és semleges dolgokról beszélgetett. Lassan tért a témára, de így is zavarban voltam. Bezárva oda úgy éreztem, végig kell csinálnom, aztán majd ha lesz más, úgyis továbblépek. Körbevezetett, minden tetszett, de idegenül mozogtam. Aztán az öltözőszobában hagyott. Lassan vetkőztem, és vívódtam, maradjak-e, vagy menjek. De közben már elkezdtem öltözni is. Idegen volt a ruha, nem az én szokásom, nem az én izlésem, elég kurvásnak éreztem. Nagy levegőket kellett vegyek, mielőtt kilépek. Végigmért, és ez olyan rabszolgakereskedő áldozata érzéssel töltött el. Megdicsért, hogy nagyon csinos vagyok. Jól esett. Aztán a számítógéphez ültetett, és nagyon komoly, hosszú feladatsort kaptam, amit sikerült megoldanom. Végig mondta a lehetséges problémákat, és én nem sültem fel.

 

(főnök)

Az adatlapja meggyőző volt. Alacsony, jó alakja lehet, a képek is ezt mutatták, bár elég keveset mutatott magából. A képzettsége elég jó, de gyakorlata nem sok. A telefonban egy szégyenlős kislány hangja válaszolt. Nem csalódtam, mikor ajtót nyitottam. Azért meglepett a dolog, de kicsit izgalomba is jöttem tőle. Valóban alacsony volt. Vékony hosszúkás arcd, lesütő szem, fekete, kicsi száj, fekete göndör, hosszú haj. A ruházata elég konzervatív. Szürke szoknya, térd fölött a vége, magassarkú, konzervatív magassarkú, fehér blúz, és szürke blézer. Smink alig. Leültettem, és igyekeztem a zavarát feloldani. De már az is félsiker, hogy eljött. Ha le tudom szopatni, akkor már jó vagyok.Megmutattam neki mindent, de a pillantása mindenen átfutott. Majd hagytam átöltözni.
Ahogy kilépett, éreztem, hogy ez az egész teljesen idegen a számára. Ez látszott, ahogy felöltözött. Egy csinos magassarkú fekete cipő. Ehez egy combfixet vett fel, árnyalatban semmihez sem ment a ruhájához. A szélén nem minta volt, hanem fodor. A szoknyája sem volt igazán mini. Testhez simuolt, kiemelte szép fenekét, de cembközépig ért. Felül nagyon fehér blúz, ez kicsit fiatalosabb volt. Smink ugyanannyi, mint előtte. Szép volt a lába, a mellei, a feneke. Egyébként nem fordulnak meg utána a férfiak az utcán. Beleolvad a környezetébe.
A számítógéppel jól bánt, bár szakmai gyakorlata nem volt, az elméleti tudáa megfelelt. Kézen fogtam, és bevittem az irodába. A keze puha, és forró volt, kicsi, kellemes fogású., Leültem, és kértem, hogy vetkőztessen le. ügyetlen volt, és nagyon zavarban is. Aztán mikor a gatyámat vette, elpirult. Kértem, áljon fel, és lassan vetkőzzön le. A blúzával kezdte, és a szép mellek elém tárultak. Kerek, nagy, feszes cicik voltak. Remegtek az izgalomtól. Aztán a szoknyájából bújt ki. Minden mozdulata ügyetlen volt. A bugyi egy rózsaszín, tangának csak jóindulattal nevezhető darab volt. Intettem, hogy abból is bújjon ki. Nagyon elpirult, és lassan levette. Amit manapság ritkán látok, hogy nem borotválta, csak a bugyi vonalát. Szép, helyes kis bozontja volt, diszkrét, izgatóan takaró. Megkértem, hogy üljön le, tegye szépen szét a lábát, és izgassa magát. Alig rakta szét a lábát, és alig is ért magához. Láttam, hogy nem fog tudni felóldódni. Hagytam egy darabig, aztán odahívtam magamhoz. Megkértem, hajoljon előrébb, marokba vettem a melleit, és emelgettem. Kellemes, faszmerevítő fogása volt. Aztán a fenekét tapperoltam végig, és a puncijához nyúltam. Széthúztam a szeméremajkait, megfogtam a csiklóját, aztán nagyon finoman behatoltam ujjal a hüvelyébe. Meleg, nyirkos, és puha volt. Éreztem, hogy remeg a teste az ujjam körül. Szépeket mondtam neki. Húztam hátra, és lassan a farkam felé irányítottam. Megadóan engedte magát. Finoman odaillesztettem a makkomat, és óvatosan ráeresztettem. Kellemesen csúsztam be, a pinája forrón vett körül, de nem volt elég nedves még. Nem szűkűlt be, megadta magát. Remegett a teste. Teljesen magamra húztam, és finoman megmarkoltam a melleit. Hátradőlt, odaadta magát. Óvatosan kezdtem mozogni benne. A faszom egyre keményebb lett, ő meg sóhajtozott. Megint megfogtam a csiklóját, és éreztem, hogy nedvesedik. Aztán kicsit előrébb döntöttem, elengedtem a mellét és csiklóját, megmarkoltam a csípőjét, és erősen baszni kezdtem. Nyögdécselt, a puncija viszont kitágúlt, és nedves volt rendesen. Aztán abbahagytam, és mondtam, hogy fejezze be szájjal. Lassan jött le a farkamról, és esetlenül fordult meg, térdelt le elém. Azt sem tudta, hogy fogja meg a faszomat, de ez éppen elég izgató volt. Ahogy a szájába vette, tudtam, hogy sosem szoptt még. óvatosan, és lassan csinálta, de nagyon izgatóvá tette ez a dolgot. Nagyon beindultam, elengedtem magam, és hagytam, hogy ő csinálja. Emelkedett a csípőm, teljesen elborultam, és nagyot nyögve hatalmasat élveztem. Éreztem, hogy nagyon sok jön ki a faszom végén, sokáig, és hogy az egész szája tele van a gecimmel. Hallottam, hogy gyorsan nyeldekel. Aztán mivel nem akarta abbahagyni a szopást, lassan lehúztam a fejét a faszomról. Felnézett rám, a szép fekete szemek nagyra nyíltan néztek rám, kérdőn. Megdicsértem, és ez biztos jól esett neki. A zavara szégyennel, és ijedséggel keveredett, láttam. Kiküldtem, hogy főzzön egy kávét. Öltözni akart, de mondtam, hogy ne, és meztelenül ment ki.

 

Kv.

 Levetkőztettem. Finom volt a bőre, de nagyon ideges voltam. Az alsóját alig bírtam levenni, mert már merev volt. A szemem bűvölten meredt a felálló hímvesszőre. Aztán megkért, vetkőzzek le. Zavarban voltam. A meztelenség idegen volt számomra. A blúzomból kibújtam, a melleim fáztak a fedetlenségtől. A szoknyát is levettem, de szégyeltem, hogy bugyiban vagyok előtte. Kért, hogy szabaduljak meg tőle. A vér az arcomba futott, szégyeltem, de megtettem. Aztán azt akarta, hogy elégítsem ki magam, pedig még magányosan se szoktam csinálni, csak nagyon ritkán. Leültem, szétraktam a lábam, bár nem nagyon akarózott, és maszírozni kezdtem magma. Nem tudtam izgalomba jönni, zavaró volt, és idegesítő, hogy közben valaki néz, hogy nappal van, és hogy nem paplan alatt vagyok. Odahívott, előre kellett hajolnom. a melleimet fogta, tapogatta, közben az arcomtól nem messze lüktetett a hímvesszője. Azt mondta, hogy csodálatos melleim vannak, nagyon izgatóak. Megfordultam, és a fenekemet is megmarkolászta. Előre kellett hajoljak, de ettől nagyon meztelen lettem, mert tudtam, hogy a puncimat nézi. Aztán a kezét is odatette, megfogta, és idegesítően finom volt. Aztán éreztem, hogy lassan bedugja az ujját, és ettől kis sírás kezdte el szorítani a torkom. Sokáig volt bennem, és lassan múlt a feszültségem. Aztán húzott maga felé, s a félelmem beigazolódott. A hímvesszejét a puncimhoz érintette, és ahogy magára húzott, belémhatolt. Feszített, de nem fájt. Idegen volt, és ez nagyon zavaró. Teljesen belém hatolt, maga felé húzott, megfogta a mellem, meg a csiklóm, amit maszírozott. Közben éreztem magamban a péniszét, és azt is éreztem, hogy lüktet. Kezdett finom lenni. Aztán előrehajtott, és elkezdett mozogni alattam, meg engem is mozgatott fel-le. A pénisze ki-be járt, és kezdtem felizgulni. sokáig csinálta, és finom volt, ahogy a gondolataim a hüvelyemben jártak. Aztán leemelt, éreztem a kiürülő puncimat. Szólt, hogy szájjal elégítsem ki. Megint elvörösödtem. Sosem csináltam, kurvák szokták, és ez túl intim. De letérdeltem, megfogtam, éreztem, hogy forró, lüktető, kemény, és nedves a hüvelyemtől. A számba vettem, óvatosan, a fogammal meg ne sértsem, és ahogy ú mozgatta a hüvelyemben, én most úgy mozgattam a számat rajta. Nagyon felgyorsult a légzése, nyögött, éreztem, hogy még vastagabb és keményebb lesz. Aztán megemelkedett, és nagyokat nyögött, aztán egyszer a számba lövelt a forró, és sűrű spermája. Fél pillanat múlva megint, és nem akart véget érni soha. A szám teljesen tele lett vele, de gyorsan elkezdtem nyelni, mert tudtam, hogy nem szabad kiköpnöm. Az íze fura volt, de nem érdkelt, csak nyeltem. Aztán lecsillapodott, én me tovább csináltam, de szólt hogy abbahagyhatom. Azt mondta, mikor ránéztem, hgoy eszméletlenül jól szopok, és régen élvezett ekkorát. Meglepődtem. Aztán kiküldött kávét főzni, de mikor fel akartam öltözni, nem engedte. Behoztam a kávét, maga mellé ültetett. Egy borítékot adott, ez volt a napi díjam. Aztán mondta, hogy ha akarok, akkor jöhetek, előbb három napra. Sokmindent mondott, és adott még egy borítékot, miuztán bólintottam. Ebben még több pénz volt, és mondta, hogy milyen ruhákat, bugyikat, harisnyákat vegyek, meg cipőket, és erről hozzak blokkot is. Meg mondta, hogy milyen viselet, munkarend, és hogy mennyi a szex. Teljesen zavarban voltam, csak bólogattam. Aztán elküldött öltözni. Kedvesen köszönt el, ésettől a zavarom kicsit oldódott.
Hazafele azon töprengtem, hogy lehet, visszajövök, mert adott pénzt, és az nem az enyém, meg nem volt olyan rossz. Sőt, kicsit izgalomba is jöttem, és a hüvelyemben még ott éreztem a péniszét is.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr100642561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása