A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Nagylány III.

2008.09.01. 20:42 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Iroda XIII.

Nagyon jól éreztem magam. Hazafele úgy éreztem, hogy más vagyok, mint reggell. Boldogság járt át, a puncim kicsit zsibbadt, és nőnek éreztem magam. Lepleztem mosolyom, pedig nevetni szerettem volna. Azt hittem, valami rossz vár rám, de a jóleső boldogság eddig ismeretlen fokára jutottam.  Nehetzen aludtam el, izgatottan vártam a következő napot. Hugom találta ki, hogy milyen ruhát viseljek, és korábban amit perverznek találtam, most úgy éreztem, talán kicsit visszafogott is. Legalább ő kicsit moderál. Otthon mindent elmeséltem szokás szerint. Anyu kérdezte, milyen volt a munka, és hogy mit kell csináljak. füllentettem, hogy szabadság alatt örzök egy irodát, főzök egy-két kávét, és felveszem a telefonokat. Mondta, becsüljem meg, dolgozzak szépen, hátha még máskor is hívnak.

 

II. nap

Pontosan érkeztem ma is. Ajtót nyitott, megcsókólt, ettől még jobban éreztem magam. Mentem átöltözni, aztán főztem a kávét. Szépen tálaltam, és bevittem. A nevetésem alig bírtam visszafogni, ahogy végignézett rajtam, közben az izgalom a szívemben dobolt, tetszik-e neki. Láttam, hogy nagyon. Szó nélkül térdeltem el, és vettem elő a farkát. Simogatta az arcom, ahogy a számba vettem, és boldogan kezdtem el szopni. Szemünk találkozott, és nagyon elégedett volt a tekintete.

 

(főnök)

Nagyon vártam a reggeli találkozást. Beengedtem, lesmároltam, elolvadt a számtól. Míg öltözött és kávét főzött, igyekeztem másra gondolni, ne várjam ágaskodó fasszal, és ne is élvezzek el sokkal hamarabb, mint szeretnék. Ahogy belépett, a szemem elégedetten futott végig rajtam. Kicsit gondolatolvasó, mert valami ilyet szerettem volna. Kiváncsi vagyok, délután mivel lep meg. Iskolai ünneplő volt rajta. Matrózblúz, szépen lent a dekoltázs. Feszes rövid miniszoknya, a combfix egészen világos testszínű, külső oldalán végigfutó hímzett virágminta, és matt szolíd magassarkú cipő. A haja hátrafésülve, fehér hajráffal megfogva. ragyogott az arca, mosolygott, a szeme meg nevetett. Esküszöm, boldog, és vágyik a szexre. Elém térdelt, és vette elő a faszomat, közben nem tudta leplezni a mosolyát. A neve is nevetett, ahogy rám szegezte, szájában a faszommal. Nagyon izgató, és nagyon finom volt, amit csinált. Simogattam az arcát, a haját, és élveztem. Felállítottam, megamhoz húztam, és felemeltem a blúzát. Megcsókoltam a hasát, kezemmel a szoknyája alá nyúltam. Alul nyitott finom selyembugyija volt, hátul hímezve. Magához szorította a fejem, és nagyokat lélegzett. Megfordítottam, és felhúztam a feszes szoknyát. A bugyija alul már csak két csík volt, és ahol hátul a két vízszintes csíkkal találkozott, nagy hímzett pillangó volt. A puncija éa a feneke szabadon volt. Zárt lábakkal a lábam közé ültettem, előrehajtottam, a faszomat az összezáruló szeméremajkak közé feszítettem, és az összefeszülő, de annál lucskosabb és forróbb puncit lassan ráhutam a faszomra. Kéjesen szorítottam a csípőjét, ő előrehajolt, aztán felegyenesedett, hátradőlt, éreztem a jahát, megmarkoltam a melleig. Mozogni kezdtem alatta, ő meg szétrakta a lábait, közé vette az én lábaimat. Megtámaszkodott a térdeimen, és mozogni kezdett. Csatakos volt a faszom a picsájától. Nagyokat mozgott a faszomon, én egyre jobban élveztem, ő is nyögött, vonaglott, éreztem, hogy mindjárt elélvez. Már rángott a puncija a faszom körül, mikor én is lövelni kezdtem. Előrehajolt, sikkantott, aztán hátrahanyatlott, és felemelt lábbal teljesen a faszomra terhelt, vonaglott, kis hördülés hagyta el a torkát, én is nyögtem, és nagyokat löveltem a pinájába. Leeresztette a lábát, és hátrasimult. Megcsókóltam a nykát, és mondtam, most szopjon le kényelmesen, mert kívánom a száját nagyon. És szeretnék egészen a torkáig hatolni, esetleg oda élvezni. Még nem csillapodott, ahogy lecsúszott a faszomról. Ahogy fordult, és lehúzta a szoknyáját, láttam, már folyik a gecim a még mindig lüktető pinájából, eléri a combfix szélét, megtorpan, és folyik tovább. Elém térdelt, szájába vette a nyálas-gecis faszomat, a szemei kicsit zavarosak voltak, aztán behunyta, ahogy a szájába vette. hamar keményedett megint a faszom, ahogy finoman dolgozni kezdett vele. Megint rángatózott, szerintem elélvezett megint. Aztán teljesen letolta a torkára a makkomat, nehezen ment neki, de csinálta szorgalmasan. Csukva volt a szeme, én meg egyre jobban élveztem. Sokáig tartott, de annál jobb volt. Már közel jártam a csúcshoz, mikor kinyitotta a szemeit, rám nézett, érdekesen nagyok voltak a pupillái, én már kezdtem élvezni, még jobban a torkára tolta a makkomat, mikor előrehajolt, és én az eslő adagot belefröcsköltem a torkába. ezzel együtt rángani kezdett, pillanatra azt hittem, fuldoklik, de a következő fröccsnél, ami megint a torkára ment, már nyögött is, tudtam, hogy együtt élvez velem. A szeme valahova a tarkóm mögé nézett, k9csit üveges szemekkel, ahogy az orgazmus átjárta a testét. Mér az utolsó csepp is kijött a faszomból, mikor csillapodott, a szemébe élet tért, nevetett vele, kéjesen szopogatta a faszomat. Reflexből lenyelte mind. Simogattam az arcát, és azon gondolkodtam, hogy ennyire szexmániás lenne, a tudta nélkül, vagy szerelmes lett-e belém.

 

Nl.

Nagyon finom volt a farka, élveztem nagyon, kívántam érezni a számba fröccsenő spermát, és kívántam, hogy a testemben érezzem ugyanezt. Egyszercsak felemelt, magához húzott, átöleltem a fejét, ahogy a blúzomat felhajtotta, csókólgatni kezdte a hasamat. A szoknyám alá nyúlt, megsimogatot, izgatott voltam, a szexbugyi hogy tetszik neki. Az ujja már a puncimban volt, a lábam is remegett egy kicsitl Megfordított, felhúzta a szoknyámat, előrehajtott, és a zárt combjaim között a szinte teljesen zárt puncimhoz nyomta a farkát, és belehúzott. A nagy makkja keményen, mégis jólesően hatolt át az összezáródó puncimon, be a hüvelyembe. Teljesen beleültetett. Azt hittem, meghalok, olyan jól esett. Hátradőltem, nem bírtam, és szétnyitottam a lábaim. Ő meg összezárta az ővét, én megtámaszkodtam, és mozogni kezdtem. Jól esett, nagyon is, éreztem, hogy életemben előszőr csak attól el fogok élvezni, hogy a puncimban van egy farok, életem második farka. Közeledtem az orgazmushoz, már vonaglott a puncim, mikor ő i selélvezett, ettől még nagyobbat élveztem, a lábaim nem engedelmeskedtek, valahova a levegőbe emelkedtek, teljesen a farkán ültem, rángatózott a puncimmal együtt a testem is, és éreztem, ahogy a sperma elömlik a testemben. A fülemben hallottam a hangját, hogy szopjam le, és hogy a torkomba akar élvezni, jó mélyen nyeljem le a farkát. Még vonaglottam, az orgazmusom sem mjúlt el teljesen. Ahogy felálltam, éreztem, hgoy a lábamon folyik a sperma, és még izgatóbb volt, hogy mindjárt a számban is fogom ezt érezni. A szám örömmel fogadta be a lüktető húsdarabot, ami megint egyre keményebb lett. Megint vonaglottam, éreztem, most egyszerűen attól élvezek el, hogy a szmba hatol a farka, közben a puncimból meg csorog a spermája. Aztán már valahol a menyországfban jártam. Megpróbáltam rá nézni, lássam az arcát, milyen az, amit csinálok. A makkját egészen a torkomba toltam, fura és mégis finom volt, nem olyen, mint egayszerűen szopni, aztán kezdődött megint az orgazmus felé vezető út. Egyre mélyebbre vettem a farkát, hallottam a nyögéseit, aztán éreztem a számat, torkomat teljesen kitöltő farok keménységét, és nem tudtam visszatartani, pont mikor a torkomba lövelt, én is megvonaglottam, és együtt éolveztem vele, attól, hogy belém lövelte megint a spermáját. rángatóztam, a fejem teljesen rá folt fűzve a rarkára, izgató és odaadó érzés volt, ő meg lövelt, én rángatóztam. Lassan tértem magamhoz, ekkor húztam ki a számba a makkját, ami forró volt, remegő. A spermát biztos lenyeltem mind, mert a számban nem volt. Ilyen jól még nem éreztem magam soha. Imádattal néztem rá. És éreztem, hogy imádom is.
Kimentem, lefürödtem, harisnyát váltottam, és leültem dolgozni. Később kijött, lesmárolt, leujjazott.
Délután felé átöltöztem, és izgatottan vártam, hogy behívjon. Kiszolt, hogy vigyek italt, és hozzak magamnak is. Tálcára tettem két poharat, meg egy üveget, és bevittem. Megint megleptem, láttam rajta. Éreztem, hogy a szeme vetkőztet is, már éreztem magamban a farkát, a számban, a hüvelyemben, a spermáját, hogy el fog áztatni megint.

 

(főnök)

Kértem tőle egy italt, és mondtam, hozzon magának is. Izgatottan vártam, mi lesz rajta. Megint meglepett. Faszállítóan volt öltözve. Úgy öltözött fel, hogy mindene látszott. Tűzpiros elől három gombbal záródó melltartó, felül a melle fele domborodott. A bugyija azonos, csak leheletnyi kevés, apró háromszög elől, a többi vékony kis szál. A combfix fekete, és csupa csipke, csak minta, egymásba fonódó virágok, nagyok, ahogy körbeölelik szép és izgató combját, vádliját, lábfejét, ami a tengapi tűsarkúban tűnt el. A ruha fehér csipke, és csak csipke. Mininadrág, éppen leért a combfix hullámos széléig. Felül kétoldalt kifutott a felső szélén a tanga vékony két szála. A felső ugyanaz az anyag, és minta, kiskabát, ami éppen a melltartó széléig ér, elől nincs gomb, nem is záródik, az ujja pedig hihetetlenül bő. Kezén pedig tűzpiros csipkekesztyű, rajta néhány gyűrű. Töltött a két pohárba, az egyiket odaadta nekem, a másikat kézbe vette, elém térdelt, koccintottunk, ittam, ő lehajtotta. hamar hatott nála, láttam. Letette a poharat, elkezdte mosolyogva és vágyakozással a szemében kicsomagolni a faszomat. A szájába vette, szemét rám szegezte, a szemei nevettek, és vizslatta, hogy jól esik-e. Jól esett, nagyon is. Ha nem lettem volna már túl az első két orgazmusomon, biztos fél percd sem kell, hogy a szájába löveljek. Így élveztem sokáig, közben lassan levettem a kis kabátját. lehajoltam, megemelkedett, a faszomat egy pillanatra sem vette ki a szájából, miközben a nadrágocskát is levettem róla. Aztán lassan kigomboltam a melltartóját, és kézbe vettem a melleit. Aztán már nem bírtam tovább, felemeltem, magam mellé húztam a kanapéra. A szájára tapadtam, benyúltam a bugyijába, a keze a faszomra kulcsolódott. Ujjamat a pinájába toltam, ami izzott, tocsogott, és puhán fogadta be a kezemet. Mozgott rajta, kicsit vonaglott. Letoltam a bugyiját, hanyat fektettem teljesen, a nyakába fúrtam az arcom, szátraktam a lábát, és beléhatoltam. Felnyögött, aztán a combjaimmal szétfeszítettem a combjait, és lassan, de gyorsulva kefélni kezdtem. A kefélés aztán egyre inkább baszásba ment át, egyre durvább és vadabb voltam, ő közben nagyokat nyögött, kis sikolyok hatyták el az ajkát, teljesen beledöngöltem a heverőbe, a lábai szétdobva, az égnek meredtek, úgy táncoltak körülöttem, a kesztyűs-gyűrűs keze a hátamat markolászta, meg néha a seggemet, aztán már jajgatott, szorított, és hatalmasat élveztem belé, basztam közben is, nagyokat lövelltem a forró picsába. Éreztem, hogy ő is vonaglik, a lábai rám fonódtak, a picsája vonaglott lüktető farkamon, sikoltott párat, az arcát az arcomhoz szorította, majd lihegett, nyögdécselt, a melleit hozzám nyomta, és szorított kézzel-lábba, ahogy lassan visszahanyatlott, én meg teljes súlyommal ránehezedve ziháltam. Régen élveztem ekkorát egy baszástól. Gyönyörű volt a teste, ahogy alattam hevert. Megvártam, hogy magától bukjon ki összemenő faszom a picsájából, aztán mellé hevertem, ő felém fordult, és a mellemet csókólgatta, a lábait rámfonta.

 

Nl.

Gyorsan lehajtottam az italom, letettem, és kicsit bódultan a tömény szesztől előszedtem a farkát. Izgatottan vettem a számba, és szopni kezdtem. Nagyon jól esett, sokáig csináltam, ő pedig hagyta, néha a hajamba túrt. Aztán levette a kabátkámat, és levette a nadrágomat is. A melltartómat gombolta, levette, és kézbe vette a melleimet. Finom volt, közben a kemény faszát kényeztetni. Párszor egészen a torkomba dugtam, és rájöttem, hogy ez nekem is jó. Felemelt, kivvette a farkát a számból, maga mellé fektetett, és csókólni kezdett. A keze a bugyimba került, jóleső érzés volt, ahogy az ujját bedugta, és bent mozgatta azt. Én markoltam a farkát, és nagyon kívántam. Levette e bugyimat, hanyatfektetett, a lábaim közé feküdt, én már halkan nyögtem, tudtam, hogy most leszek igazán az övé, és kívántam, hgoy uralkodjon a testemen, élvezze a testem, és legynen nagyon boldog. Belém hatolt, finoman, aztán megfogott, megtámasztotta a lábait a combjaimon, és lassan elkezdte csinálni, Apránként gyorsított, de minden lökése teljesen mélyre hatolt, nagyot lökött, az egész testem mozgott, teljesen tehetetlennek éreztem magam, és ettől mégnagyobb élvezet járta át a testem, amin uralkodott, nyüögött, én sem tudtam magam visszatartani. Éreztem, hogy ő irányít, öleltem, szétraktam a lábam teljesen, minnél jobban hozzám férjen, minnél mélyebre nyomhassa bennem a farkát, éreztem, hogy ez nagyon jó neki. Hörgött, én néha sikoltottam, kis fájdalom volt néha, de olyan jól esett, máskor ennek a tizedétől elélveztem volna, de most tudtam, hogy még több lesz, aztán már nagyon gyors, nagyon kemény volt, akkorákat lökött a puncimon, hogy nem gondoltam, ennyit kibír a testem, fájdalmas volt a jóleső érzés, kezdtem élvezni, ő nagyokat nyögött, hördült, én elvesztettem a fejem, az öntudatom, csak vonaglottam a farkán, és éreztem, hogy egyszercsak vonaglik, és ő is lövell, bele egészen mélyre a hüvelyembe, éreztem a széttfolyó forró nedvet, együtt rángatóztunk, sikoltottam a gyönyőrtől, ő jajgatott velem, és csak lövelt, lövelt, én pedig a pinámmal préseltem ki belőle, a lábammal bómegszorítottam, nehogy elmúljon. lassan enyhűlt a gyönyör érzése, teljesen rámnehezedett, ez is izgató volt, csókólt, markolt, én szorítottam. Lassan csillapodtunk, a farka ahogy ment össze a puncimban, egyszer kiesett, akkor mellém feküdt. Hozzá simultam, és éreztem, hogy szerelmes vagyok bele. Csókólgattam, ahol értem. Heverésztünk egy kicsit, és érzéseimet igyekeztem leplezni.
Mondta, öltözzek át, és jöjjek vissza. Lehuhanyoztam, és testem élvezte a melegvizet. Mikor visszamentem, még mindig ott feküdt meztelenül, ettől kis izgalomba jöttem. Látta rajtam, de szólt, hogy az asztalon van egy kis boríték, ez a prémium, és hogy holnpap vár.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr63633843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása