A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Nagylány IV.

2008.09.02. 20:42 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Iroda XIV.

 Nehéz volt lepleznem boldogságomat. Szerelmes voltam, de máshogyan, mint eddig. Megértettem a kielégültség fogalmát is. Következő napra már nagyon készültem.

 

III. nap

Az ajtóban átölelt, magához szorított, és megcsókólt. Aztán az irodájába ment, én meg átöltözni a színembe. Igyekeztem alapos lenni, hogy minél megelégedettebb és kielégültebb legyen. Finom kávét csináltam, és bevittem rutinszerűen. Mosolyomat nem bírtam visszatartani, a boldogságtól, hogy megint odaadom magam, és ahogy láttam elragadtatott tekintetét. Mosolyogva és boldogan térdeltem elé, és vettem elő az imádott farkat. Megsimogattam, megmarkoltam, és hallottam, kéri, legyek nagyon lassú, hosszú, és az arcomra, testemre akar élvezni. Ígycsináltam. Laasú mozdulatokkal szoptam, nyalogattam. cirógattam a nyelvemmel. Nagyon felizgult, belefeszült a fotelbe. Finoman, alig mozogtam, hosszan eresztettem bele a torkomba, és lassan húztam ki a számból. Figyeltem, és láttam az extázistól vonagló arcát, hallottam lassú zihálását. Éreztem, ahogy elkezd élvezni, kivettem a számból lassú mozdulattal, és keményen megszorítva ugyanilyen lassan csináltam tovább a kezemmel, a végét picit megérintettem a nyelvemmel. Lassan érkezett, nagy erővel, és nagyon sok sperma. Az arcomra fröccsent, magasan, jutott a hajamba is. A következő ugyanolyan erős és sok volt, az arcom, homlokom, szemem lett beterítve, és már folyt az államon, és a nyakamon is. A harmadik sem csillapodott, ahogy kicsit oldalt fordultam, a fülemen, hajamon, vállamon csapódott a sűrű lé. A következő már csillapodott, ezért a nyakamhoz tettem, hogy oda is follyon, aztán megint a homlokomhoz, és hagytam, hogy a szemöldökömre csorogjon. Mikor elfogyott, a számba vettem, csókólgattam. Nagyon ízlett neki, tudtam, és láttam.

 

(főnök)

Ahogy bejött a szobába, nevetett, én meg csak néztem. Mohazöld magassarkú cipő, ugyanolyan zöld egyszerű combfix, kicsit sötétebb fenékre simuló miniszoknya. Elől gombos, mélyen dekoltált zöld ujjatlan blúz. A szája sötétzöldre volt rúzsozva, a szeme szintén ilyenre festve. Az arcán csillámos zöld díszítés, a körmei pedig szintén zöld lakkal kikenve. Elém térdelt, és molsolyogva vette elő a faszomat. Megfogta, kéjesen fogdosta. Mondtam, hogy akarom, és elkezdett szopni. Nagyon lassan, komótosan, egészen a torkára nyelte a faszomat. Elmondhatatlan finom volt, a szemei rajtam függtek, szemei nevettek, én meg egyre jobban izgultam. Egyre inkább éreztem, hogy felrobbanok. Készültem az orgazmusra. Érezte, utolsó előtti pillanatban lassan kivette a szájából, megmarkolta, kézzel csinálta, adott egy nyelvescsókót a végére, aztán elélveztem. Az arcát, haját, szemét, fülét, nyakát terítettem be, a mellén csorgott, végig a ruháján, a sezmöldöke teljesen elázott. Nevetett, és húzogatta a faszomat. A nyakára kente, aztán mosolyogva a szájába vette, és még egy kicsit szopta.
Aztán teljesen elázva a gecitől kiment, én meg magamra maradtam. Kitaláltam végleg, hogy mit kezdjek a kiscsajjal. Nem akartam felvenni dolgozni, mert semmi kere4snivalója itt. Tudtam, hogy kell neki a pénz. És azt is tudtam, hogy belémszeretett. Erre meg nem lehet építeni, mert baj lesz. És azt is akartam, hogy fejezze be az iskolát nyugodtan. Az az ötlet fogant meg bennem, hogy az egyik lakásom kulcsait odaadom. Hurcolja oda otthonról a dugdosott ruháit. Délutánonként, iskola után, meg hétvégén pedig odajön, és kielégíti perverz vágyaimat. Megfizetem, és éreztetem vele, hogy nem más, mint a fizetett kurvám. Igen, ezt a kifejezést fogom használni. Vagy kiábrándul, vagy elfogadja. Nem szabad, hogy érzelmi alapon legyen velem. Aztán me  vártam sokáig, hanem behívtam. Már átöltözött, és ismét csábító, izgató, kivánatos volt. Ugyanaz a magassarkú zöld cipő. Apró virágmintás zöld combfix, sötétzöld bő selemyszoknya, magas derékkal. Zöld top, feszes, vékony anyagból, a mellbimbói nyomták kifele az anyagot. Alig takart valamit. A sminkje kijavítva, még hangsúlyosabban kiemelve a zöld, vastagabban kenve a rúzs, a szemei még árnyaltabbak. A haja kibontva, szétterült a vállán, és lobogott. Virult az örömtől, minden mozdulata nevetett. Hozattam vele innivalót. Kiment, de nekem már eállt a faszom, annyira kivántam. Átültem a heverőre. Behozta az innivalót, töltött mindkét pohárba. Aztán elém térdelt, pedig nem kértem, és mosolyogva vette elő a faszomat. Kicsit hagytam csak szopni, aztán azt kértem, hogy lassan vetkőzzön le. Csábosan állt fel, hátrébb lépett. Lassan eresztette le a szoknyáját. Szép zöld csipketanga volt rajta. Hátul csupán három zsinor találkozott. Elől meg egy csöőő háromszög takarta a szeméremdombot. Levette a topot, a mellei feszesen remegtek amozdulataitól. Aztán lassan tolta le a bugyiját, kilépett belőle, és ott állt szinte meztelenül. Odahívtam, szemből lovaglóülésben ültettem az ölembe, és lassan eresztettem rá a faszomra. A légzése kicsit felgyorsult, átölelte a nyakam. Lefogtam, ne mozogjon, és mélyen belecsókóltam a szájába. Alig bírtam visszatartani, hogy ne3 élvezzen belém. Aztán elkezdtem vázolni az elképzelésemet. Megmondtam, hogy a jól megfizetett szabadidős kurvám lesz. Mosolygott, és azt mondta, hogy a világ legjobb kurvája lesz. Mondtam, hogy sok rosszat kell elviselnie. Hogy perverz vagyok, és alaposan meg fogom alázni. Mondta, hogy az enyém, és azt csinálom vele, amit akarok. Nem vette komolyan, elvakult volt. Megmondtam, hogy szét fogom baszni a száját, nem ő fog leszopni. Alig várja, ezt mondta. Mondom, hogy a seggébe fogom dugni a faszomat, és fájni fog, addig baszom. Túléli, azt mondta. Fél napig ki sem veheti a faszomat a szájából. Ezen is mosolygott. Aztán huncuttul annyit mondott, hogy ha jól megfizetem, azt csinálok vele, amit akarok. Meg is verhetem, ha nem elég ügyes. Szerintem csak heccel. Tegyünk próbát. Az órámat beállítottam két percre. Ha addig nem elégít ki, akkor kap egy pofont.. Beleegyezett. Elindítottam az órát, ő pedig lovagolni kezdett. Isteni volt, olyan finom volt a pinája. A faszom dagadt benne, de az idő kevés voltc, hogy elélvezzek. Mikor csipogott visszaszámláló, jobb kézzel egy közepes, csattanós pofont adtam. Nem lepődött meg, bár a mosoly egy pillanatra eltűnt, hanem kérdezte alázatosan, hogy hogy akarom, és mennyi eideje van rá. Még két perc, akkor két pofon. Átölelte a nyakam, a nyelvét a számba dugta, és csinálta tovább, éreztem, hogy élvezni kezd, nem bírtam visszatartani. Éppen löveltem belé, ő meg vonaglott a faszomon, mikor megszólalt a csipogó. Átölelt, nyögött nagyokat, és dadogva kért bocsánatot, hogy elsőre nem sikerült. Megmarkoltam a seggét, és megkérdeztem, hogy elfogadja-e a feltételeket. Mondta, hogy igen. Mondtam, hogy a legfelső fiókban van a lakáskulcs, és utána szopjon le. Felállt, a faszom tiszta trutyi volt, a picsájából csorgott a geci meg a saját leve, odabotorkált az asztalhoz, kivette a kulcsot. Mondtam, dugja fel magának, miközben szopik. Elém állt, óvatosan feldugta a picsájába, letérdelt, és a trutyis faszt a szájába vette. Behunyt szemmel kezdett el szopni. alapos volt, kimért. én meg jó nagyot élveztem a szájába. Sokáig szopogatta még. Elküldtem zuhanyozni, és felöltöztem.
Mikor visszajött, mellém telepedett. Elmondtam, hol a lakás. Mondtam, hogy holnap délután megyek fel, és várjon valami kellemes meglepetéssel. Aztán odaadtam neki két borítékot. Az egyikben volt a háromnapi bére, a másikban pedig előleg, hogy ebből vásároljon mindenféle szexis göndöt, amivel sokkolhatja a faszomat. Aztán elzavartam haza.

 

Nl.

Kimentem, lemostam magam. Leültem dolgozni, és vártam, hogy mi lesz délután. Kiváncsi voltam, mit talál ki, hogy tovább folytathassuk ezt az álmot. Kicsit hamarabb elmentem átöltözni. Jól éreztem, mert hamarabb behívott. Megszemlélte öltözetem, és láttam, tetszik neki. Küküldött italért. Mire visszaértem, már a heverőn ült. Töltöttem, nem mondott semmit, én meg elé térdeltem, és szopni kezdtem. Élvezte, hagyta, én is élveztem. Azt akarta, vetkőzzek. Abbahagytam a szopást, felálltam, lassan vetkőztem. Odahívott, szemből az ölébe ültem, és lassan beleereszkedtem a farkába. Nagyon jól esett, éreznem, hogy bennem lüktet. Összeölelkeztünk, és beszélni kezdett. Elmondta, mit akar. Mit vár tőlem. Tetszett. Csúnya szavakat használt, de nagyon finom volt így is, közben bennemm lüktetett. Meg fog baszni, szopni fogok, kurva leszek. A kurvája akartam lenni. Azt akartam csinálni, amit akar, és ami jólesik neki. Igen, a kurvája akarok lenni. Meg is verhet. Ezen meglepődött. Próbára akar tenni. Képt percet kaptam, hogy kielégítsem. Elkezdtem lovagolni, és éreztem, belém feszül a fasza. Nagyon finom volt, de kevés az idő. Meglepetésként ért a pofon, amitől kicsit meghanyatlottam. Nem volt erős, de csattant, az arcom égett, én pedig boldogan bújtam hozzá, és még aktívabban csináltam. A következő csipogással egyidőben élvezett el, pont akkor, amikor én is. Éreztem a puncimban fortyogó boldogságot, a forró spermáját. Még kába voltam, a puncim rángott, mikor lezavart a farkáról, és az asztalhoz küldött. Ott volt a fiókban a kulcs, a lakás kulcsa, ahol remélem, sok boldog órát szerzek neki. Feldugatta a puncimba. Érzékeny volt, kicsit fájt, ahogy a kulcscsomót feldugtam magamnak, és szorítanom kellett, ne csússzon vissza, közben meg folyt belőlem a sperma. Letérdeltem, és lassan, boldogan leszoptam.
Zuhany után odaadta a háromnapi béremet, és még pénzt, hogy vásároljak sokmindent.
Hazafele boldogan markoltam a kulcsot a táskámban. Holnap délután jön, és valami finomat vár tőlem. Igyekezni fogok, igértem meg magamban.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr77634176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása