A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Penészvirág IV.

2008.08.29. 20:44 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Iroda XI.

 

Otthon még sokat sírtam. Vívódtam, hogy ennyire kurva lettem, nem tudtam nemet mondani. Hogy ennyire kell a pnz, és hogy idáig süllyedtem. Rosszul aludtam fájt mindenem. Fájt a méhem, rettegtem, valami bajom lesz. Fájt a fenekem, reggel kínszenvedés volt elvégezni a nagydolgom. Fájt a hüvelyem, és szájt a szám is, kenegettem, hogy ne legyen olyan duzadt. Reggelre úgy döntöttem, hogy bemegyek, és elmenekülök, ha nem bírom tovább.

 

III. nap

Kedvesen fogadott. Átöltöztem, és reméltem, hogy a választott szín viselete meg fog felelni. Citromsárgát választottam annakidején, és rájöttem, rossz ötlet volt. Ennyi mindenből citromsárgát, főleg egy árnyalatút venni nem volt egyszerű.
Megfőztem a kávéját, és bevittem. A fötelban ült, és újságot olvasott. Felszolgáltam neki, elé térdeltem, és elővettem a farkát. Már majdnem rutin volt, hogy ezt csinálom reggelente. Bárcsak ennyiből állna, hamar megszoknám, és kibírnám...
A szám kicsit fájt, és féltem, mi lesz ebből. Hagyta, hogy csináljam. Lassan dolgoztam vele, nem akartam elfárasztani magam. hamar felizgult, és hamar elélvezett. Valahogy megint fásult voltam, nem érdekelt, hogy a számba folyik a spermája, és szinte3 nem is érdekelt, hogy le kell nyelni. nem gondoltam, hogy meg lehet szokni.
Kimentem, nekiálltam a napi munkának. Később átöltöztem, és folytattam. Aztán délután ismét behívott.

 

(főnök)

Kellemes meglepetés volt, hogy reggel megjelent. Látszott rajta, hogy lelkileg kivan, testileg sem tökéletes. Mikor behozta a kávémat, örömmel néztem, hogy a maga választott színből, a citromsárágól jól állította össze a ruházatát, és sminkjét. Citromsárga magassarkú, ugyanolyan színű combfix, bő nyáriruha, közeli árnyalatú rúzs. Ez volt a legizgatóbb, alig vártam, hogy a faszom az ajkai, sárga ajkai között legyen.
Letérdelt, és szopni kezdett. Gépiesen csinálta, volt benne valami izgató, Néztem, ahogy a makkom eltűnik a sárga ajkak között. Hagytam, csinálja. Lassan szopott, finoman. Jót élveztem, jóleső érzés volt érezni, hogy a gecim elárasztja a száját.
Késő déután hívtam be megint. Más ruha, teljes sárgában. Ugynaz a sárga cipő, másik combfix. Citrom hálóing, fátyol anyagból, teljesen átlátszó. alatta citrom tanga, és melltartó. Mégjobban kihúzva a szája a sárgával. Kérésemre levetkőztetett, én lehasaltam, levette a ruhát, a melltartót, és maszíroztattam magam egy darabig. Hanyat feküdtem, és szopni kezdett kérésemre. Aztán négykézláb állíttattam, mögé térdeltem, és finoman belé hatoltam. Nem volt olyan szűk, és annyira tág sem. Finom voltam, finoman csináltam. Sokáig, de nem okoztam neki fájdalmat. Nagyot élveztem, hosszan. Ahogy felüólt, már folyt is a gecim a lábára. Biztattam, hogy ügyes volt, meg vagyok elégedve. Mondtam, hogy majd írok levelet, hogy tovább. Aztán kiment átöltözni, mikor visszajött, megkapta a borítékját. Reméltem, nem látom többé.

 

Pv.

Megmaszíroztatta magát. Kéjesen terült el a kezem alatt. Nem éreztem semmi izgaót. Aztán szopni kezdtem, már ez is gépies volt. A tegnaőpi nap után már semmin nem csodálkoztam volna, és a legrosszabbakra készültem. Aztán kutyapóz, és hátulról betette. Kicsit fájt csak, óvatos volt. Sokáig csinálta, nem volt durva, és a vége felé egy kicsit jól is esett. Tudtam, hogy nem fogok tudni kielégülni, de nem is vágytam rá. Aztán belém élvezett. Hosszan, sokat. Éreztem a testemben a spermát. Régebben valami halvány meleget, mostanra már szinte cseppenként, olyan érzékennyé vált a hüvelyem. Meglepően egyszerű volt minden. Átöltöztem. Mikor visszatértem, már ki volt készítve a boríték. Mondta, majd ír, hogy hogyan lesz tovább. Volt egy érzésem, hogy nem fogok kelleni. Talán ma aktívabbnak kellett volna lennem. Bántam kicsit, hogy a tegnapi után ma elfuseráltam.
Otthon néztem meg a borítékot. Ebből legalább három hónapig megélek, ha nem találok rendes munkát, akkor sem. Ha nem vesz fel, a szexből egy időre elegem van.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr42633489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása