A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Kis vörös II.

2008.09.03. 20:46 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Iroda XV.

A kapiott pénz bőven sok volt. Ebből még vásároltam egy csomó mindent a három napos próbára. Egy darabig készültem, hogy mit csináljak vele, aztán rájöttem, hogy úgyis ő fog engem használni. Kicsit izgató volt a gondolat. Ruhával és sminkkel készültem.

 

I. nap

Beengedett, és rögtön visszahúzódott az irodájába. A napirend szerint átöltöztem. utána kávéval kell jelentkeznem nála, és leszopnom. Délutánra átöltöznöm, és utána megint valami szex. Úgyhogy tartottam magam ehez. Mentem átöltözni, és olyan ruhát vettem fel, amiben szopást terveztem. Lefőztem a kávéját. Bevittem, felszolgáltam. Elé térdeltem, és szépen elővettem a már meredező farkát. A számba vettem, és komótosan, kötelességtudóan szopni kezdtem. Finom és izgató volt. Nem tartott sokáig, hamar a számba élvezett. Sok volt, kellett nyelnem szaporán. Aztán kiküldött dolgozni, elmondta, mit kell megcsinálnom. Szépen elvoltam egyedül, később elmentem átöltözni. Folytattam a nem túl nehéz és sok munkát, aztán behívott.

 

(főnök)

A kis vörös időben érkezett. visszamentem a szobámba, és vártam a kávémat, és a szopást. Kisvártatva megérkezett. Ugyanaz a magassarkú volt rajta, mint első nap. Fekete egyszerű harisnya, testhez álló nagyon rövid miniruha, akkora dekoltázzsal, hogy a két melle majdnem teljesen kint volt belőle. A sminkje szolíd volt, a szája viszont hangsúlyosan kihúzva bordóval. Ez izgató volt. Letérdelt elém, szemei kiváncsian figyeltek, és elővette a faszomat. A szájába vette, és nagyon izgatóan, érzékien kezdett el szopni. Egyenletesen csinálta. finom és nyálas volt a szája, puha, ügyes.l Nem is bírtam sokáig, hamar beleélveztem. Sokat fröcsköltem, ő meg nyelte szorgalmasan, közben a szopást nem hagyta abba. Teljesen tisztára szopogatta a makkomat. Jókor hagyta abba. Rutinos szopó volt. elküldtem dolgozni, és kitalátam, mit kezdjek vele délután. Aztán felhívtam a nagylányt, hogy délután megyek, remélem, sikerült átpakolnia, és tetszik a lakás. Nevetett, és tetszését nyílvánította. Mondta, most megy vásárolni. Megmondtam, hogy ma alaposan meg fogom baszni a száját, készüljön. Utána meg hosszas szopásra készüljön, hogy megint elmenjek. Nevetett, a hangja csábító és izgató volt.
Kora délután behívtam a csajt. Gyönyörű volt. A cipő megint ugynaz, lehetne kicsit változatosabb is. Szép neccharisnya, felül meg egy hosszú újjú miniruha, addig ért, hogy a bugyi alja így ülve pont kilátszott. Anyaga csipke volt, teljesen áttetsző, a bugyi telejsen átütött, melltartó nem volt rajta. Széles, mély nyakkivágása volt. Magam elé térdeltettem, és a szájába adtam a faszomat. Szopni kezdett. Aztán felemeltem, mikor már kemény voltam. A bevált és kellemes pózban az asztal felé fordítottam, előredöntöttem, kicsit kellett csak felhúznom a ruháját, félretoltam a tangát, a faszomat a picsájához igazítottam, megmarkoltam a csípőjét, és egy nagy, erős, durva mozdulattal belényomtam a faszomat, tövig, aztán rögtön ki,k és megint be. A pinája feszes volt, nem volt még elég tág, de nedves, és forró. Feljajdult, megtámaszkodott, pedig fogtam eléggé. Aztán előrehajoltam, megmarkoltam ruhán keresztül a mellét, és lendületesen elkezdtem baszni, nyögött, fel-feljajdult, és homorítva kínálta a picsáját. Gyorsítottam, éreztem, hogy élvezi. Addig csináltam, amíg nem kezdett vonaglani, remegni, sikoltott, ahogy lassítás nélkül orgazmusba keféltem. A picsája vonaglott a faszomon, teljesen elázott. Kivettem a faszomat. Megfordítottam, lenyomtam, a szájába adtam a makkomat, egy pillanatig hagytam csak, hogy félig ájultan szopogassa. Jobb kézzel megfogtam a tarkóját, belemarkoltam finoman a hajába, bal kézzel meg az arcát fogtam meg erővel, és nagy lendülettel tövig belenyomtam a torkába. Kihúztam, vett egy nagy levegőt, és elkezedtem izomból baszni a száját. Nagyon izagó volt. Próbált tiltakozni, de nem hagytam. Kezdtem lázba jönni. Kirántottam hirtelen a faszomat, és ráélveztem a fejére. Telelőttem a haját, az arcát, folyt végig a szemén, le az állán, a füle is igecis lett, végig a mellein, a ruháján. Hirtelen azt sem tudta, mit csináljon, a szemét behúnyta, én meg visszatettem a faszomat a szájába, és tövig nyomtam. Addig tartottam így, míg teljesen le nem nyugodtam, és össze nem ment a faszom. Aztán elengedtem, és hagytam, hogy kicsit még szopogassa.
Kapott egy kis pénzt, hogy még gazdagítsa a ruhatárát, elszámolással. Kiment, lezuhanyzott, átöltözve jött vissza elköszönni.

 

Kv.

Letérdeltem elé, és szopni kezdtem. Reméltem, hogy lesz kefélés is. nem kellett sokat várnom. Felemelt, az asztalára hajoltam, a farkát a puncimhoz rakta, megfogott, és nagyon durván belémhatolt. Fájt, feljajdultam, de izgató volt. Nagyon keményen csinálta, jól esett, hamar feljutottam a csúcsra. Éreztem, hogy ő még nincs kész, de nem bírtam visszatartani, elélveztem. Hallottam a hangomat, ahogy sikoltozok, jajgatok, éreztem, hogy vonaglok, markol közben, és tovább keféli a pinámat. Mikor enyhült a rángásom, kirántotta a faszát, megfordított, és lenyomott maga elé. A számba tette a nagy farkát, ami tiszta lucsok volt a pinámtól, megmarkolta a fejem, és a torkomba nyomta. Váratlanul ért, egy pillanatra majdnem megfulladtam. Kivette, hirtelen nagy levegőt vettem, aztán elkezdte megkefélni a számat. Durván csinálta, én még izgalomban voltam, ezért így jólesett. Az ajkam kezdett feldagadni, éreztem. Figyeltem, hogy ne öklendezzek, és hogy ha a torkomba lövell, akkor ne fulladjak meg, és ne hányjam ki. Aztán hirtelen rántotta ki, és beterített a gecijével. Teljesen eláztatott, a hajam egészen elázott, szinte az egész fejemet beterített, az arcomon csorgott, a mellemen is, a ruhám is elázott. A szempilláim összeragadtal. Aszámba tette, megint benyomta a torkomba, és úgy hagyta. Óvatosan nyalogattam, próbáltam nyelni, és ment. Lassan kezdett összemenni, és mire a szájpadlásomon volt, már teljesen megpuhult.
Aztán kiküldött zuhanyozni. Sokáig tartott, a hajamat is meg kellett mosni, és nem volt kis munka megszírítani. Utcai ruhába öltöztem, és visszamentem elköszönni. Adott borítékot, hogy vegyek még ruhákat, cipőket. Úgy látszik, a cipőben is válogatós. Ha fizeti, legyen. Hazafele éreztem, hogy jólesően ég a pinám, az ajkam viszont feldagadt, lüktetett. Szóval szereti, ha a torkomba veszem.. holnap így szopom le.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr88635524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása