A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Nagylány VI.

2008.09.04. 22:48 | Imeon A. | 1 komment

Játékszer II.

 

 Nagyon elégedett voltam, annyi szép dolgot vettem. Nem tudtam, hogy jön-e ma, de reméltem. Úgy fogtam fel, hogy a főnököm. Katonásan akartam neki engedelmeskedni. Szerelmes voltam, de kiélveztem, hogy kurva vagyok, és nem lehet kérésem, minden úgy történik, ahogy ő akarja. Még alig múlt dél, és éppen hazaértem, mikor láttam, hív. Felvettem a telefont, de elnevettem magam, mikor mondtam, hogy parancs. Mosolyogva adott parancsot, hogy öltözzek úgy, hogy színházba megyünk. Legyek elegáns, és vadító. Kiváncsi voltam, mit nézünk, és hol, de mondta, mindegy, öltözzek színházhoz. Mondta, mikorra jön értem.
Lelkesen és boldogan válogattam, mit vegyek fel. Egy testhez simuló lila miniruhát választottam. Elég rövid volt, meg csak vállpántja volt, a nyakam, keblem, vállam, karom szabad volt. Aztán ehhez kiválasztottam egy elegáns magassarkút, aminek tűsarkai voltak. Ez fekete volt. Az estére is gondoltam, reméltem, levetkőztet, mikor hazaérünk. Kiválasztottam egy csipkés tangát, ami hátul szépen vékony, és bevágódik. Majdnem meztelennek éreztem magam ezekben, és izgalomba is jöttem, ha eszembe jutott, hogy ebben fog látni. esetleg le is veszi rólam. Lefürödtem, és szépen kihúztam a számat, a szememet. Felvettem a tangát, és kerestem egy egyszerű, testszínű combfixet. Mikor vettem fel a ruhát, rájöttem, baj lesz. A miniruha alól ki fog látszani a széle, és ezt nem akartam. Kerestem egy másikat, és végül ami keskeny széű volt, és színben is ment, egy apró szemű neccharisnya volt. Reméltem, nem lesz durva. Inkább, mint a széle látszódjon. Más ruhát nem akartam felvenni. Finom parfümöt fújtam magamra. Eddigre már teljesen lázba jöttem, hogy nemsokára jön. Felmerült, hogy ne is menjünk sehova, hanem mindezt vegye le rólam, és tegyen a magáévá. Nem sok volt hátra, hogy megjöjjön. Leültem a net elé, kiváncsi voltam, mit nézhetünk meg. Nem találtam semmit. A színházaknál még nyári szünet volt, a nyári programok között meg semmit nem találtam, ami ma lett volna, vagy ami színház. Ekkor érkezett. Gyorsan kapcsoltam ki a gépet, és mikor bejött, kezdett derengeni, hgoy nem megyünk sehova. Odajött, megölelt.

 

(szerető)

Nem csalódtam benne. Nagyon elegáns, és vadító volt. sötétlila mini, a vállai és keblei szabadon, szépen sminkelve, lábán izgató aprószemű neccharisnya, és fekete tűsarkú. A szája fülig ért örömében. Megöleltem, lesmároltam. Teljesen beindultam tőle. Megmarkoltam a fenekét, és a fülébe súgtam, hogy sehova sem megyünk. Alányúltam, éreztem, hogy combfix. Mindent megtett, hogy a kedvemben járjon, és mégse kurvásan menjünk az emberek közé. Elindultam vele a háló felé. Nyögött, úgy szorítottam. A nyelvem a torkában járt. Lehúztam a cippzárját, a nyakán át levettem a ruhát róla. Gyönyörűen szabadultak ki a mellei. A szemei már ködösek voltak. Szinte tépte le rólam az inget. Aztán a nadrágot. Az ágyra feküdtem, hanyat fektetett, és vetkőztetett. A szájába vette a faszomat, és megvadultan, mégis finoman kezdett el szopni. Hiába a mai három,  anegyedik hamar jött. Telelőttem a száját, ő szorgalmasan nyelte, és nem hagyta abba. Hamar visszakeményedett a faszom. Nagyon kívántam. Felhúztam magamhoz, és lesmároltam. Izgatóan forró volt a teste, ahogy rajtam feküdt. A szája kicsit felduzzadt a szopástól, de finom volt. A szemit nem tudta kinyitni, olyan igatott volt. Gondoltam egyett, és hanyat fektettem, A nyakát csókóltam, a melleit, ettől nyögöt. A hasán jártam, már hangosabb lett. A bugyiját is körbecsókóltam. Levettem róla, a combja belsején járt a szám. Nyögött nagyokat, és vonaglott az ágyon. Aztán finoman belekóstóltam a szeméremajkai húsába. Vonaglott. A nyelvem szthúzta azokat, és a számba vettem a csiklóját. Sikkantot egyet a nyelvem érintésétől. Elkedztem maszírozni a nyelvemmel. hamar feljutott a csúcsra, sikoltott, ahogy elélvezett, a hüvelyéből folyt a nedve, elázott az arcom. A faszom közben dagadt a vágytól. Belenyaltam a lucskos puncijába, ettől jajgatott, és tángatózott az ágyon. Fölé emelkedtem, és óvatosan beléhatoltam. A szemembe nézett kitágult pupillákkal. Finoman kezdtem el baszni, de minden mozdulatomtól nyögött. Ahogy gyorsítottam, egyre hangosabban tette, és már jajgatott is. Izgató volt, friss, üde, imádnivaló, és őrületbe kergető. Már nagyon keményen basztam, durva voltam és kemény. Nagyokat sikkantott, jajgatott, ölelt, szétrakta teljesen a lábait, én teljes hosszában jártam a makkommal a picsáját. Aztán nem bírtam, és hatalmas lökésekkel elkezdtem élvezni. Rengeteget lőttem belé, fájt a faszom és a herém a nagy élvezéstől. Éreztem, hogy a faszom mellett is csorog a gecim. Vonaglott, ahogy velem együtt élvezett el. Sokáig rángatózott, én már majdnem teljesen lecsillapodtam, mikor leeresztette a lábát, és kinyitotta a szemét, bár üveges volt.

 

Nl.

Eljött, amire vágytam. Az ágyon feküdtem hanyatt, számban a spermája ízével, a hasamat csókólta épen, én extázisban. Ahogy felnéztem a mennyezeti tükörre, láttam, ahogy megy lejjebb, lehúzza a bugyimat. Az érzés, és a látvány együtt még izgatóbb volt. Aztán a puncimhoz ért a szájával. Előszőr éreztem ilyet, még soha nem elégítettek ki, még csak nem is izgattak szájjal. Elvesztettem a fejem, olyan finom volt, és sikoltva élveztem el. Vonaglottam, olyan finom volt. Aztán fölém hajolt, és elkezdett megbaszni. Láttam a tükröben, hogy a lábbam elkpzelhetetlen szögben szét van téve, ő pedig a combjaim között. A lábaim lengedeznek, ahogy bassza a puncimat,a hajam sztterült a fekete ágyneműn, nagy lendülettel dolgozik a lábaim között, feje a nyakamban, és ölel, fogja a vállam, ki ne csússzak alóla. Nagyokat lökött, úgy éreztem, kilő a menyországba. Együtt élveztünk el. Nagyot élveztem, vonaglottam, hallottam a sikolyaimat, és az ő nyögéseit. Éreztem a puncimban, hogy lövell, ahogy előbb a számba, éreztem a forró sprmát a testemben elterülni, és kifolyni a hüvelyemen, le a fenekemre, a sggemre, amit egyszer meg fog dugni. Lassan csillapdotam. mellémfeküdt, ölelt, én odabújtam, és a mellét csókólgattam. Lassan lecsillapodtunk. Én csókólgattam, ő simogatta a hajam. A combomon szivárgott a spermája. Jól esett. Mondta, hogy jeles, elegáns voltam, jól nszoptam, és finom volt megbaszni. Kiváló szerető vagyok, gyönyörű. Nagyon jól esett, boldogsággal töltött el. A jövő hét még szünet, úgyhogy járjak szorgalmasan vásárolni, aztán esténként meg meglátjuk. Az iskola ha elkezdődik, akkor meg egy-egy alkalommal délutánonként, ahogy lesz időm, meg idje, és hétvégeken egy-egy nap, meg ha elenged anyám, valamilyen indokkal, akkor egész hétvégéket is lehetünk együtt. Erre már vágytam nagyon. Anyám elenged, elmúltam 18, pénzt nem tud adni, ha keresek, akkor mehetek, és ha nem tanulok, akkor nem mehetek. De tudtam, hogy a tanulással nem lesz baj. Megcsókólt. Elmentem zuhanyozni. Sokáig álttam a kádban, és engedtem magamra a forró vizet. Kijöttem, addig elment. Ez kicsit fájt, de tudtam, egy szeretőnek ez a sorsa. Márpedig szerető akarok lenni, ennek a férfinek a szeretője.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr63636322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zalán 2008.09.05. 18:41:24

Kicsit javíthatnál a helyesíráson, az elütéseken. És ereszd el a fantáziád nyugodtan:)
süti beállítások módosítása