A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Nagylány V.

2008.09.03. 22:43 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Játékszer I.

 Nagyon tetszett a lakás. Messze volt otthonról, de jó volt a közlekedés, és hamar odaértem. Szép nagy nappali, szépen berencezve. Számítógép, internet. Innen szabadabban tudok levelezni, meg nézegetni a netet, hogy ötleteket szerezzek szeretőm boldoggá tételéhez. A hálóban hatalmas ágy, fekete selyemágynemű, hatalmas paélan, kétszemélyes. Sok-sok párna, különböző forműjúak. Igazi szerelmi fészek, gondoltam, és izgalomba jöttem. Hanyatfeküdtem rajta, és láttam, a menyezet tükör. izgató volt nézni magam, szétterült hajjal, nyitott szemmel, mosolyogva fekszem az ágyon. Látni akartam, ahogyrajtam fekszik, szétrakva a lábaim, és közötte mozog, és élvezi a testem. Nagy fürdőszoba, hatalmas sarokkáddal. Biztos fogunk szeretkezni, vagy ahogy ő szereti mondani, baszni a vízben is. Az egész lakás izgalomba hozott. Hazaugrottam, hogy mégegy kőrrel áthozzam a maradék ruhákat, és cipőket. Mikor visszaértem, felhívott, hogy mizujs, és mondta, délután várjam szépen, mert meg akarja baszni a számat. Nagyon vártam már rá.
Aztán elmentem vásárolni. Néztem és vettem néhány szép ruhát, a fehérneműket is bevásároltam. Aztán cipőboltokat jártam. Otthon (milyen finom kimondani) kipakoltam, és berendezkedtem a szekrényekbe. Elmentem fürödni, és utána öltözni, sminkelni, hogy várjam a szeretőmet.

 

(szerető)

Az irodában lefürödtem, kicsit még dolgoztam, és mikor már ki voltam éhezve, mentem a kiscsajhoz. Ahogy beléptem a lakásba, már láttam, hogy belakta. Tetszett. Élet költözött a helyre. A nappaliban lépett elém. Térd fölé érő magassarkú csizma, és teljes testét borító testharisnya. Egyszerű fekete, és izgató agyon. A csuklójáig ért, a nyaka zért, hátul két gombbal. A lába között kis nyílás, meg is tudtam így baszni. Nem volt rajta bugyi. Megölelt, megcsókoltam. Alányúltam, és dorgálóan mondtam, micsoda dolog bugyi nélkül. Aztán elővettem a faszomat, ami már dagadozott, és a lába közé tettem. Felemeltem az egyik lábát, és beillasztettem a picsájába. Betoltam. Felnyögött. Lassan tologattam. Kéjeseket sóhajtott. Aztán kivettem. Nekidőltem a falnak, és mondtam, hogy adja a száját, meg akarom baszni. A szájába vette, én egy kicsit hagytam csak, hogy szopjon. Megfogttam a fejét, két kézzel, és előbb finoman, aztán egyre durvábban és mélyebben elkezdtem baszni a száját. Cuppogott, ahogy ki-be húzogattam. Behunyta a szemét, koncentrált. Laza, nyálas, forró volt a szája. Nagyon felizgultam. Nagyot élveztem a torkába, éreztem, hgoy nyel, a torka csiklandozta a faszom végét. Hirtelen kivettem, és a maradékot az arcára élveztem. Még nyelt, a szeme behunyva, ahogy folyt rajta a geci. Aztán már nevetett, és csókólgatta a végét. Bekapta, és tovább szopta. Olyan jó volt, hogy nemtudtam megpuhulni. Eltoltam. Levetkőztem. és leültem. Kértem egy italt, és modntam, öltözzön át, mert tiszta geci. Nevetett, hota az italomat, és elvonult. A tévét néztem, mikor visszajött. Elém térdelt, és szopni kezdett. Kérdeztem, hogy bírja-e két-három órát. Nevetett, miközben tele volt a szája, és bólogatott. Csak egy tanga, melltartó, és egyszerű fekete magassarkú volt rajta. Simogattam az arcát. Elmondtam, hogy miképp fog kinézni a hati, napi, havi rendünk. Mondtam néhány ötletet, hogy milyen perverz ruhadarabokkal lephetne meg. Közben szorgalmasan szopott. Még a hiradót is megnéztem, folyamatos, finom izgalomban. Aztán kikapcsoltam, és kezdtem élvezni. Ekkor ő is belehúzott. Lassan, és nagyot élveztem. Teleraktam a száját gecivel, nagyon finom volt, ahogy szakértően szopogatta, szívogatta és nyelte. Még cumizott egy kicsit. Aztán az ölembe ültettem, megcsókóltam. Bedugtam az nujjam a pinájába. Ellazult. nem elégítettem ki. Mondtam, hogy menjen haza. Holnap, ha idejön, kap levelet, hogy mikor, és mit akarok tőle.

 

Nl.

Izgató volt, ahogy szájbabaszott. A torkomig döfte a farkát. A nyálam csorgott. Jól esett, mikor belém élvezett. A torkomba lövelt, pont le tudtam nyelni. Kihúzta, és az arcomra engedte a többit. nevettem, élveztem, ahogy a forró lé végigfolyik rajtam. A szemem is összeragadt. Átöltöztem, egyszerű bugyiba, melltartóba. Visszatértem. Tévét néztett, és elkezdtem a szopást. Alaposan megdolgoztam. Sokáig tartott, de finom volt. Közben beszélt. Hogy hogy fogjuk csinálni, mikor kell itt lennem, délután, este, hétvégén, éjszaka, pénz, milyen ruhákat látna rajtam. Volt néhány érdekes, miközben a farkán dolgoztam, kitaláltam, hogy oldom meg a dolgot. Aztán nézte a tévét, kikapcsolta, és kezdett rendesen felizgulni. Ezt vártam. Én is beleadtam apait-anyait, és az eredmény nem maradt el. Nagyot élvezett a számba, rengeteg sperma volt a jutalmam. örömmel nyeltem ezt is. boldog voltam, hogy megint kétszer leszophattam Később leujjazott, ettől izgalomba jöttem. Jól esett volna, ha megdug, de hazaküldött.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr43635977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása