A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Penészvirág III.

2008.08.28. 20:41 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Iroda X.

 Második napra lelkileg és testileg is kipihentem magam. Előző nap este vásároltam egy csomó mindent a következő két napra. Ez is kikapcsolt. Jól aludtam, és úgy keltem, hogy ma már megpróbálok élvezni is valamit a dologból. A pénz gondolata sokat segített a pozitív hozzáállásban.

 

II: nap

Beengedett, én mentem öltözni. Aztán megfőztem a szikásos kávéját, és bevittem. Végigjárt a szeme rajtam, még mindig kicsit megalázó volt. Letérdeltem elé, elővettem a már ismert farkát. Kicsit már merev volt. Simogattam, csókolgattam, próbáltam csak a szexre koncentrálni. Így jobb volt. A számba vettem és ez is kezdett megszokott lenni. Finoman csináltam, behunyt szemmel. Csak a számba feszülő, enyhén lüktető, forró hímtagból állt a világ. Gyorsult a légzése, de még az orgazmusa arrébb volt, éreztem. Egyre keményedett, és vastagodott. Kicsit kezdtem megkívánni, azt is éreztem, hogy lüktet a puncim. Simogatta a haja, megmarkolta a mellem. Egy hirtelen mozdulattal eltolta a szám a farkáról, és felemelt. Megfordított, és előredöntött az asztalra. Meglepetésemben nem is gondoltam semmire. Felemelte a szoknyámat, éreztem, ahogy félrehúzza a bugyimat. Egyik kezével erősen megmarkolta a csípőmet, másikkal széthúzta a szeméremajkaimat, lábbal széttolta a lábamat, és odaillesztette a bunkósra dagadt végét. Egy erős, határozott mozdulattal nyomta belém, tövig. Feljajdultam, de a fájdalom mögött valami jóleső érzés is volt. Nagy mozdulatokkal kezdett el hátulról megdugni. A póz elég uralkodó, számomra megalázó volt, de izgató, ahogy uralkodott rajtam, és most nagyon jól esett. Nem tudtam a hangom visszatartani, éreztem a testemet elöntő forróságot. Nagyon élveztem, már nem is tudtam arra figyelni, mit csinál, csak a farkát éreztem, ahgoy ki-be jár a puncimban. Komótosan csinálta, egynletesen, alaposan. Gyorsult a légzésem, hagnos voltam, hallottam magam messziről, aztán elöntött valami forróság, éreztem, minjárt összerogynak a lábaim, ahogy elöntött a rángás, és elélveztem. Ő zavartalanul csinálta tovább, gyorsított, és az én orgazmusom nem akart elmúlni, sőt, mikor nagyon vastag lett, és egyre nagyobbat lökött, csak fokozódott, és mikor tele lett a puncim a forró spermájával, még nagyobbat élveztem. A lábam között minden izzott, forró volt, zsibbadt, rángott, és megalázottan voltam nagyon boldog, a testem ujjongot. Nem csillapodtam még le teljesen, mikor kihúzta. Mire nagy nehezen felegyenesedtem, már visszaült, felöltözött. Adott néhány utasítást, de az asztal szélének kellett támaszkodnom, a lábaim remegtek. A puncimat igyekeztem összeszorítani, de így is folyt folyamatosan belőlem a spermája, éreztem, ahogy a bugyim elázik, csorog tovább, már a harisnyám is elázott, és figyelte, ahogy foylik végig a combomon. Kicsit kóvályogva mentem ki.

 

(főnök)

Behozta a kávémat. Virágmintás bő nyári miniszoknya volt rajta. Testszínű combfix, Negyon keskeny, vékony pántos top. Fehér magassarkú cipő, és ahogy fellebbentettem a szoknyáját, nagyon apró fehér tanga volt alatta. Elém térdelt, és kezelésbe vette a faszomat. Kicsit megváltozott tegnaphoz képest. Finom volt, az undor az arcán nem volt látható. Alapos volt, és finom. Kezdtem belejönni, mikor elhatároztam, megbaszom egy kicsit, így váratlanul. Lehúztam a fejét a faszomról, csodálkozva nézett rám. felemeltem, az asztal felé fordítottam, előredöntötem, felemeltem a szoknyáját, és félrehúztam a bugyiját. Lábbal kis terpeszbe állítottam, megfelelő magasságba kerüljön. Két újjal szétnyitottam a picsáját, kicsit csatakos volt. Ezek szerint még élvezte is a szopatást. Másik kézzel megmarkoltam a csípőjét, a faszomat odaillesztettem, és hirtelen mozdulattal benyomtam tövig. Feljajdult, de nem annyira fájdalmasan, mint inkább meglepetten. Rögtön dolgozni kezdtem, alaposan megraktam. Nyögött, néha jajdult, és meglepetéssel vettem, elkezdett élvezni. Hagytam menjen magától. Nagyokat sikkantva kezdett rángani, tartanom kellett, le ne rogyjon. Vonaglott a faszomon, a herémen csorgott a hüvelyváladéka. Ettől beindultam, beerősítettem, jó nagyokat löktem rajta. Két marokkal megszorítottam a csípőjét, megfeszültem, néhány hatalmas lökés, és tövig nyomva belefröcsköltem az első adag gtecimemt. Sikoltott az újabb orgazmusától, szinkronban élveztük egymás elélvezését. nagyon sok mehetett bele, a picsája rángatózott, a faszom mellett buggyant ki a hüvelyváladékkal keveredett geci. Mikor elfogytam, kihúztam a faszomat. Egy pillanatra azt hittem, összerogyik, még mindig nyögött. Felöltöztem, leültem, mire ő is megfordult. Kicsit zavaros volt a tekintete, remegett a lába. Támaszkodott. Mondtam pár dolgot a nap hátralévő eseményeiről. Közben azt figyeltem, hogy a harisnyája elázik, és a combján vastag patakban csorog a gecim, keveredve a picsája nyálával.
Később elmentem máshova. Odamentem hozzá. Enyhén zavarban volt, alányúltam, van-e rajta bugyi, engedelmesen nyílt szét a combja, de volt bugyija. Lesmároltam, ettől megint zavarba jött.

 

Pv.

Szerencsére volt elég bugyi nálam. Megtanultam használni a bidét, kimostam alaposan a hüvelyemet, amiből szűnni nem akaróan folyt a spermája. Jól esett a vízsugár maszírozása. leültem, és nekiláttam a munkának. Nem volt sok, nem kellett kapkodni. Később kijött, hogy elugrik valahova, mire átöltözöm, visszajön. A szoknyám alá nyúlt, és nem esett rosszul engednem. Megtapintotta a bugyimat, aztán váratlanul megint megcsókolt. Finom volt, ahogy a nyelve végigfutott a szájpadlásomon.

 

(főnök)

Visszatértemkor már a délutáni ruha volt rajta. Hófehér, gézszerű anyagból készült nyári ruha, szoknyarésze szétterült, és elég rövid volt, kilátszott a magasra húzott fehér combfix csipkés széle. Fehér tűsarkú volt a lábán. Átlátszott a fehér tanga a ruhán. A mellbimbói hegyesen nyomták ki az anyagot. Odamentem, lehajoltam, hogy szájon csókoljam. Közben kigomboltam a sliccem, elővettem a farkam, és ahogy felegyenesedtem, a szájába toltam. Nem tiltakozott, ahogy szépen a szájába toltam. Kicsit mozgattam benne, a nyálától elázott a faszom.
Kézenfogva bevezettem az irodába, az asztalomhoz. Alányúltam, felültettem az asztalra, szétraktam a lábát, félrehúztam a bugyiját, és a picsájába toltam a faszom. Keményen elkezdtem baszni, kapaszkodott a vállamba, nyögött, és lassan kezdett elélvezni. Ahogy rángott az orgazmustól, a nyakán át lehúztam a ruháját.  Hanyatfektettem az asztalon, nyakamba vettem a lábát, és tovább basztam. A melle előre-hátra lengett, ahogy lökdöstem a picsáját. Eltéptem a bugyiját, így szabadítottam meg tőle. Már az újabb orgazmus közelében járt, mikor kikaptam a faszomat a testéből. Rogyadoztak a lábai, ahogy a heverőhöz vezettem. Hanyat fektettem, a mellei közé tette4m a faszom, aztán a szájába, és finoman basztam a torkát. A pinája következett megint. Kiélveztem, hosszan. Az oldalára forgattam, alsó lába a lábaim közt, felső lába a nyakamban, és oldalról döftem tövig a faszomat. Jajgatott, mikor nagyon nagyokat nyomtam bele, makrolta a kárpitot, vonaglott a faszomon, a picsája levedzett. Hüvelykujjammal finoman maszíroztam a seggét, aztán finoman bekentem síkosítóval. Próbált tiltakozni, nem túl erősen, mikor a faszomat a seggéhez igazítottam. Feljejdult, mikor a makkom áthatolt a seggén. Fájt neki, mert már nem élvezett, hanem halkan jajgatott, nyöszörgött, ahogy baszni kezdtem a seggét. Finoman feszes volt, meleg, izmos, belül üres. Ahogy belehúztam, és gyorsítottam, talán a fájdalomtól, szorult a segge, most már nem fogta vissza magát, jajgatott, de a szorító seggétől még jobban esett, még vastagabb lett a faszom. Ujjam a hüvelyébe toltam, ez is összeszűkűlt, és a szűk pina hívogatott. Kivettem a seggéből, hevesen, éreztem, ahogy a vastag makkom szétfeszíti mégjobban a tiltakozón és fájóan összeránduló seggét. Faszomat a pinájához tettem, és erővel toltam be a beszűkűlt lyukba. Feljajdult megint, a könnyei folytak. Nagyokat nyomtam, nem kíméltem. aAaposan megbasztam, és közben a seggébe nyomtam a hüvelykujjamat. Tudtam, hogy most már minden fáj neki, de perverz módon ettől is jobban izgultam. Tudtam, hogy nem fogom visszahívni, és tudtam, hogy útálta ezt az egészet, de a pénz kellett neki. Most megdolgoztatom érte. Mikor kicsit fáradtam, kivettem belőle a faszomat, hanyat feküdtem, és a szájába parancsoltam. Folytak a könnyei, ahogy engedelmesen fölém hajolt, és szopni kezdett. Megmarkoltam a melleit, és a csípőmet emelgetve tologattam a szájába egyre beljebb dagadó makkomat. Megint hanyat fektettem, széthúztam a lábait, a nyakamba kaptam, és a teljsen beszűkűlt pinájába toltam megint a faszom. Jajgatott, én ráfeküdtem, a lábait is feszítettem, és nagyon keményen megbasztam. Jajgatott, sírt, de hagyta. Mikor már teljesen beindultam, a mellére ültem, felemeltem a tarkóját, a szájába adtam a faszom, és elkezdtem baszni a száját. Próbált visszatartani, de annál jobban basztam a fejét. Az utolsó pillanatban kikaptam, és az arcát beterítettem a gecimmal. Nagyon jól esett. A szemén, arcán, haján, fülén folyt végig a gecim. Aztán kicsit még visszatettem a szájába, és pihentettem benne, miközben néztem, hogy a könnye keveredik a gecivel. Az ajkai felduzzadtak, a szeme kisírt volt. Aztán lehevertem mellette. Halkan nyögdécselt mellettem. Felkelt. Szoltam, hogy lassan lejár a munkaideje. Menjen fürödni, átöltözni, aztán mielőtt elmegy, jöjjön be megbeszélni a továbbiakat. Valahgoy izgató volt, ahogy meztelenül, remegő lábakkal, tiszta gecisen felállt. Szóltam, készüljön, mert én is utánamegyek, és fürödjünk együtt. Bólintott.

 

Pv.

Már átöltöztem, mikor visszajött. Igyekeztem szolidan, kicsit magamat adva öltözködni. A combfix továbbra sem én voltam, de ez az alkalmazkodás. A reggeli után valami finomra készültem. Kicsit szégyeltem magam a reggeli elélvezésem miatt. Nem tudtam magam leplezni. Ahogy bejött, odajött. Lehajolt, és belenyalt a számba, ami finom volt megint. Kezdtem megszokni. Ahogy fegyenesedett, már elő volt véve a farka, meglepett, ahogy az arcom előtt ágaskodott, és be is tolta a számba. Zavaró volt, hirtelen, de nem olyan bántó, mint máskor lett volna. Nem sokáig csinálta, hanem bevezetett az irodába. Felültetett az asztalra, a bugyi mellett belém hatolt. Kicsit fájt, de jól esett. Hanyat fektetett, levette a ruhámat, én élveztem, kissé összefolytak az események, elélveztem, a bugyimat is levette valahogy, aztán a heverőhöz mentünk. Ködös volt minden, valahogy az oldalamra fordított, és nagyon méjen hatolt belém, ami jól is esett, és kicsit fájt, ahogy a méhemet döfködte. Egyre durvább volt, de izgató. A fenekemben volt az ujja, és már féltem, hogy most jön az anális szex. nem csináltam soha, és féltem nagyon , hogy fájni fog. Éreztem a hás síkosítót, de lekötött a kö6zelgő orgazmusom, és a méhemet érő enyhe fájdalom. Mikor kihúzta belőlem a farkát, a kiugró makk érzésétől élveztem el. Még vonaglott a hüvelyem, mikor éreztem a feszítő fájdalmat, ahgoy a fenekembe hatolt. Nem esett jól, az izgalom kezdett elmúlni. Nem volt finom, hanem rögtön keményen dolgozni kezdett bennem. Egyre jobban fájt, már szenvedés volt. Éreztem, hogy jajgatok, pedig leplezni akartam. Az ujja meg a pinámban, ami most már nem kívánta, és ez is fájdalommal járt. nagyon megdolgozta a fenekem, kegyetlen fájdalom járt át. Ahogy kihúzta belőlem, nagyobb fájdalom volt, a vastag makk durván feszített. nem élvezett még el, és rettegtem, hogy folytatódik a kínszenvedésem. Durván hatolt a hüvelyembe, nagyon fájt, feszített, nem voltam elég tág. Durván döfködött, a méhem is sikoltozott a szenvedéstől. Szenvedő fenekembe megint bedugta az ujját, leírhatatlan fájdalom járt át.Durván megrakott, és még mindig nem élvezett belém, Sírtam, és reméltem, nem tart már sokáig. Mikor lemászott rólam, és csak annyit mondott, hogy szopjak, szinte megkönnyebbültem, hogy ezt már kibírom. Engedelmesen vettem a számba csatakos farkát, bár nem esett jól, se az íze, se a szaga, se a mérete. enyhén verte is bele a számba, nem hagyta, hogy csak én csináljam. A könnyeim folytak, mert közben éreztem, hogy lüktetően fáj a fenekem, a hüvelyem, a méhem, a lábam. Megrettentem, amikor kivette a számból, hanyat fektetett, és ismét belém akart hatolni. Felzokogtam, ahogy a farkát megéreztem a hüvelyem bejáratánál. Feljajdultam, ahogy durván belém hatolt, és keményen baszni kezdett. A lábamat is hátra és szétfeszítette, úgy éreztem, hogy többet nem fogok tudni lábra állni, ülni, szeretkezni. Nagyon vártam a kilövelését, de csak egyre keményebb lett, aztán kirántotta, a mellemre ült, felemelte a fe3jem, megmarkolta a tarkómat, és a számba tolta a farkát megi9nt. Elkezdte baszni a számat, nem úgy, mint tegnap, hanem sokkal durvábban. Az ajkaim elzsibbadtak, feldagadtak, ez sem esett már jól, fájt, a torkom tiltakozott, sírtam, és rettegtem, hogy a spermájától elhányom magam, csak nehogy megfulladjak. Aztán mikor már azt hittem, hogy szétszakad az ajkam, és leszakad az álkapcsom, megint kivette a farkát, és közelről az arcomra élvezett. Beborított a sperma, folyt az egész arcomon, hajamon, és közben folytak a könnyeim is, a fájdalomtól, a megaláztatástól. Haza akrtam rohanni, de valami erő visszatartott. Nem júlt semmi bennem, a fájdalmak csak fokozódtak, ahogy mellettem lihegett. Kiküldött zuhanyozni, és lassan mozdultam, reméltem, már nem lesz más. Valahol belül reméltem, ez csak próba, és a jövőben nem lesz több ilyen. Vagy ezt is meg lehet szokni? Lehet fokozni? Lehetett. Meghűlt bennem a vér, mikor utánam szólt, hogy utánam jön.
Rettegve álltam a meleg víz alatt. Fájt mindenem, a lábam, a fenekem, a hüvelyem, és valahol belül a méhem. Tönkrementem teljesen úgy éreztem. Megérkezett, és a könnyeimet igyekeztem visszatartani. Finoman lenyomott, én pedig engedelmesen szopni kezdtem. Valahol a fásultságot éreztem. Lassan keményedett meg, már valahol kikapcsolt az agyam, próbáltam nem ott lenni lélekben. Sok idő telhetett el, felállított, szembefordított a fallal, kicsit döntött csak előre, és hátúlról a hüvelyembe tolta beszappanozott farkát. Így is fájt, de most finoman csinálta. Nem enyhült semmi, nem esett jól, nem akartam. Kapaszkodtam a csapba, halkan nyögtem, ő pedig finoman csinálta, megmarkolta a melleimet, és lassan, hosszan élvezett belém. Kiment, én pedig zokogni kezdtem, annyira megalázva, tönkretéve éreztem magam. A három nap bérét csak akkor kapom meg, ha végig bejövök. A ruhákra adott pénzzel el kellett szőámolnom, és a ruhák nagy részével nem fogok tudni mit kezdeni a jövőben.

 

(főnök)

Nagyon finoman szopott. Érezni lehett rajta, hogy sír, hogy sírt. Felállítottam, hháttal magamnak, seggei közé illesztettem a faszom, és a pinájába toltam. finom, és nyugodt voltam. Megmarkoltam a melleit, és hosszan, alaposan, lassan keféltem. Jól mesett, ráértem, nem is tudom, mikor élveztem el, de jól esett.
Mikor utcai ruhában bejött, kissé komor volt. Szóltem, hogy holnap milyen munkára készüljön, és kifejeztem, hogy a válaszottt színből szép bemutatót fog tartani. Bólintott, és hazament. Kiváncsi voltam, hogy másnap jön-e? Ha annyira akarja a pénzt, akkor jön. És szerintem ez a csaj csak, és csak a pénz miatt csinálja ezt, A teste egyáltalán, a lelke végkép nem kívánja.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr47629128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása