A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Kis vörös III.

2008.09.04. 20:41 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Iroda XVI.

 Az igényeinek eleget téve elmentem vásárolgatni. Nem is rossz! nappal kis könnyű munka, egy-egy jó kefélés, a szopás teljesen jó bevezetés, sok pénz, és sokmindent lehet vásárolni, amire nem is kell spórólni. Bár jelentős részüket nem nagyon tudom hordani máshol...

 

II. nap

Pontosan érkeztem. Átöltöztem, megfőztem a kávéját, és bevittem. Láttam, hogy kedvére van a ruhám. Jól éreztem magam, vágytam a szexre, és mosolyomat nem tudtam elrejteni. Elé térdeltem, és a faszát elővéve szopni kezdtem. Jó mélyen benyeltem, a torkomat csiklandozta, de elviseltem. Felkészültem, hogy a torkomba fog lövelni, és egyböl le is tudjam nyelni a gecijét. Közben beszélni kezdett hozzám. Mondta, hogy a seggemet akarja megbaszni. Kicsit megijedtem, bár tudtam erről a próbáról. Még sosem csináltam, és féltem, hogy fájni fog. Mondta, hogy nem lesz kiméletes.Felemelt, felhajtotta a szoknyámat, letolta a bugyimat, és szemből beleültetett a faszába. Mélyen beleültetett, a fasza egészen a hüvelyem végében dagadt. Mozogni kezdtem, és kedtem élvezni. Gyorsítottam, hogy hamar túljussak rajta, vonaglottam, de velem együtt lövelte tele a gecije a pinámat. foorró volt, jólesett, én ettől nagyobbat élveztem. Jó lenne minden napot így kezdeni.

 

(főnök)

Behozta a kávémat. Most aztán kitett magáért. Térd alá érő fehér csizma volt rajta, jó magas sarokkal. Fehér combfix, nagyon széles csipkeszegéllyel. Világoskék igen bő miniruha, elég rövid, a mellétől már szétomló, a karjai meztelenek. Ahogy lép, kivillan a fehér tanga. A haját kék pánt fogta össze. Biztos nem akarja, hogy a haját összefröcsköljem. Pedig megteszem ha akarom. Letérelt, és szépen szopni kezdett. Jólesett, ahogy mélyen benyelte. Imádtam a száját, meg a trokát is. De most másra vágytam. Közöltem vele, hogy a seggét szét fogom baszni. Tele szájjal nem tudott válaszolni. Felemeltem, a szoknyája alá nyúlva lerántottam a bugyiját, és beleültettem szemből a faszomba. Jól ráhúztam a picsáját a kőkemény faszra, és kicsit megtáncoltattam rajta. Aztán mozogni kezdett, és élvezni. Itt már nem türtőztettem magam, hanem a vonaglásától és sikolyától beindulva telelőttem a picsáját sok-sok gecivel. Jóleső érzés volt a forró és vonagló picsán érezni hgoy teljesen elázik. Felemeltem a ruháját, és levettem róla. Hagyta, a szeme kába volt, és ült a faszomon.Átölelte a nyakam, és megint mozogni kezdett. A faszom még nem ment össze, és most megint keményedni kezdett. Mondtam, hogy menjünk a zuhany alá, ott elkapom a seggét. Remegő lábakkal szállt le rólam. Kezébe adtam a faszomat, hogy vezessen ki. Vezetett. A combján, harisnyáján folyt a gecim, bele a csizmájába. Beálltam a zuhany alá, amíg levette a maradékot, a harisnyát és a csizmákat. Ő is belpett, elém térdelt, a haja pillanatkok alatt elázott. Szájába vette a faszomat, és addig szopta, míg kőkeény lett. Felállítottam, és megfodítottam. Mondtam kapaszkodjon meg a csapban, kicsit előrehajtottam. Kicsit szétraktam a lábait, hogy jó magasságba kerüljön a picsája. Benyomtam a faszomat a pinájába, tövig. Megfogtam a csípőjét, és baszni kezdtem. Jólesően nyögött. Aztán lassítva tusfürdőt nyomtam a kezemre, és lemostam a hátá, aztán a hasát, alányúltam, és megmostam a csiklóját is. Vonaglott. Aztán felhabosítva megmostam a melleit, kicsit markoltam, és lökdöstem tovább. A két kerek popsit mostam meg, és elkezdtem a fenekét próbálgatni. A szappanos ujjamat finoman toltam be, és kicsit, de engedett. Mikor bent volt az ujjam teljesen, elkezdtem izomból baszni. A faszomon vonaglott a pinája, sikoltott párat, és ráélvezett a faszomra. Még vonaglott, mikor kihúztam a faszomat, és bekentem alaposan szappannal. Odaillesztettem a seggéhez, és finoman elkezdtem tolni. Feljajdult, de tartotta a seggét. Mikor átment a makkom, nagyot jajdult, de hagyta, lihegett. Lassan betoltam tövig. Fájt neki, de hagyta, csináljam. Aztán megmarkoltam a csípőjét, és előbb finoman mozogtam ki-be, élveztem, hogy minden mozdulatnál feljajdult. Aztán elkezdtem gyorsítani. Szoros volt a segge, kemény, és roppant izgató. A herém a picsáját verte. Nyüszített, ettől beindultam. Kőkeményen baszni kezdtem. Most már nem volt visszaút.

 

Kv.

Levette a ruhámat, jólesett a meztelenség. A pinám forrón rángott még mindig. Az orgazmusom nem múlt el teljesen. Mozogtam, élvekedtem. felemelt, nem volt jó a hirtelen kiürülő pinámnak. A kezembe nyomta a faszát, hogy vezessem ki a fürdőbe. Tudtam, hogy ott a fenekem kerül sorra. Kábán vezettem ki, a kezemben csúszkált a lucskos fasza, a pinámból meg folyt ki minden, amieddig begyűlt. Elázott a harisnyám, és belefolyt a csizmámba. Beállt a forró víz alá, én meg levettem a lábamról mindent. Bementem, elé térdeltem, élveztem, hogy folyik rám a melegvíz. Szopni kezdtem, ettől ismét izgalomba jött a pinám. Felállított, háttal magának. Megfogatta velem a csapot. Kiszolgáltatott érzés volt, és izgató. A faszát a pinámba nyomta. Jólesően elkezdett kefélni. Kívántam, hogy hosszan csinálja. Sorra leszappanozott, izgalmas érzés volt a csúszkáló keze a bőrömön. A csiklómmal eljátszott, őrjítő volt. A melleimmel játszott, markolta, közben alig bírta fogni, annyira síkos volt. A fenekemet is megmosta, és elkezdte bedugni az ujját a fenekembe. Óvatosan csinálta. Fájt, de lassan kezdtem megszokni. Mikor bent volt a jja, elkezdett rendesen megrakni, a pinám örömmel rángult össze, vonaglott, én is, a lábaim remegtek. Jóleső érzés volt az ujját éreznem a seggemben. Még abba sem maradt az orgazmusom, már kivette, és a seggemhez igazította a faszát. Nem volt időm megijedni. Lassan, finoman kezdte betolni. Nagyon fájt, de nem volt vészes. Nyögtem, feljajdultam, főleg, míg átment a makkja. Mikor bent volt, már elviselhetőbb volt. A még midnig rajtam lévő kielégültség segített, hogy bírjam. Reméltem, hogy hamar belémélvez, mert sokáig nem bírom ezt a feszítő érzést. Előbb lassan kezdte el csinálni. Nem élveztem. Gyorsított, és ez már fájt. összeszorított fogakkal, de kibírom. hallottam, hogy nyüszítek a fájdalomtól, de igyekeztem többjelét nem mutatni szenvedésemnek. A fenekem fájt, feszült, és féltem, nehogy szakadjon valami. Egyszer csak elkezdett gyorsítani. Feljajdultam, de ő hörgött, és egyre durvábban, erővel baszta a seggem, ami szét akart szakadni. A fájdalom elviselhetetlenné vált, felkiáltottam, de ettől mégnagyobb erővel hatolt belém, és gyorsabban. Már sikoltottam, próbáltam kitörni a fogásából, de a fájdalomtól elment az erőm. Elviselhetetlen kín volt. Már ordítottam, de ő is, a faszát elképzelhetetlen vastagnak éreztem, és megállás nélkül, nagyon gyorsan rángatta ki-be. A seggem hozzátapadt, úgy éreztem, kitépi a végbélnyílásomat. A végbelem belülről elviselhetetlenül fájt. A lábaim remegtek, csak azért nem rogtam össze, mert erősen markolta a csípőmet. zokogva sikoltottam, hogy ne, de közeledett a csúcshoz, tudtam, amig nem élvez el, nem szabadulok. Nagyot élvezett, de ez nekem még nagyobb fájdalommal járt. A hirteolen mégjobban megdagadó fasza leírhatatlan kínokat okozott, én sikoltottam, ő nyögött, teljesen benyomta, a beleimet döfte, azt hittem, meg fogok halni. Aztán hirtelen kirántotta belőlem a faszát, és ahogy a bunkós vége áthaladt a végbélnyílásomon, halálosan belenyilalt. Már üvöltve sikoltottam, és nem akartam elhinni, hogy vége van. És még mindig nem. A faszát hirtelen tette a pinámhoz. Az a fájdalomtól tejesen összeszűkűlt, mindent kivánt, csak nem szexet, és nem behatolást. Ő pedig erővel hatolt be. A hüvelyem nagyon fájt, belehasított. Úgy éreztem, szétszakad, ami előbb még élvezett. Párszor megmárotta bennem a lüktető, gecis faszát. Aztán kihúzta, és elengedett. Zokogva omlottam a zuhanytálca aljáa, rázott a sírás. Nem érdekelt, hogy ott van, ahem a fenekemhez tettem a kezem. Az még mindig nyitva volt, és geci, vér és széklet folyt belőle vékony patakban. A hüvelyem is fájt. Az egész testem remegett. Óvatosan mostam meg a végbélnyílásomat. Az lassan összehúzódott, de az égető érzés nem akart elmúlni. Rázott a zokogás. Észrevettem, hogy már nincs ott. Alig bírtam felállni. A fenekem elviselhetetlenül fájt. A lábam remegett. Sokáig áztattam magam a forró víz alatt, és nagyon lassan nyugodtam meg. Kimegyek, és bejelentem, hogy most hazamegyek. Tudtam, hogy akkor semmit nem kapok a tegnapi és mai napért. De nem érdekelt. El akartam menni, és soha nem térni vissza.

 

(főnök)

Nagyon megbasztam a seggét. Ordított, zokogott, sikoltozott, de nem tudott tiltakozni. A segge ráfeszült a faszomra, ami nagyon megvastagodott, és megkeményedett. Nagyot élveztem a seggébe, lüktetett a faszom. Még löveltem, mikor hirtelen kirántottam. hatalmasat sikoltott a fájdalomtól. Gyorsan a pinájához nyomtam a faszomat, és nagy erővel benyomtam. Teljesen szűk volt, és remegett a fájdalomtól. tiltakozóan rándult össze a behatolástól, de erősebb voltam. kicsit keféltem, míg teljesen ki nem ürültem, és le nem tisztult a faszom. Kivettem, és elengedtem. összerogyott. Zokogott, jajgatott, és a nyomorával volt elfoglalva. Tapogatta a seggét, nézett lefele, jajgatva zokogott. Lemostam a faszomat, és kimentem. Odatettem egy üres borítékot az asztalára. Ráírtam, hogy ha elmegy, természetesen nem kap semmit. Ha nem akarja tovább csinálni, de kell a pénz, akkor vegye fel a délutáni ruhát, jöjjön be, és hagyja, hogy megbasszam a száját is. Ha maradni akar, akkor hozzon be italt is, akkor megkefélem mégegyszer. Sokáig vártam, számítva arra, hogy már nem jön be többet. De bejött. kezében tálca, rajta ital, és csinosan felöltözve. A szeme kisírva, nehezen járt. Letette az italt, töltött. nem szólt semmit. Szép szürke, fényes magassarkú volt rajta, szürke combfix, Narancssárga kötött pulóver, három számmal nagyobb nla. A bugyiját sem takarta. Finom selyem tanga volt. A feneke zárt, remegett még a fájdalomtól. Mondtam, vetkőzzön le, és nyégykézláb helyekedjen el az asztalon. Lassan vetkőzött. Kilépett a bugyijából, és négykézláb felment a dohányzóasztalra. Elővettem a faszomat, szemből odamentem, és a szájába adtam. Határozottan, meggyőzően, de minden öröm nélkül szopni kezdett. Mikor teljesen megkeményedtem, a háta mögé kerültem, és a picsájába illesztettem. Feszes volt, kicsit szűk, és enyhén száraz. Lassan tltam be, lassan tágult ki. Aztán komótosan kefélni kezdtem. Halk volt, a vége felé kezdett el nyögdécselni. Belehúztam, és kellemeset élveztem bele. Jólesően raktam tele a gecimmel. Lehajtotta a fejét, de nem élvezett el. Kivettem a faszom, a szájához mentem, és hagytam, hogy tisztára szopogassa.  Visszaültem, és hagytam, lassan felöltözzön. Mondtam, hogy hazamehet. Míg átöltözött, az asztalára tettem borítékban a pénzét.

 

Kv.

Utcai ruhába öltözve tértem vissza az asztalomhoz. A boríték meglepett. Elolvastam, és töprengtem. Ha most elmegyek, mindentől megszabadulok, és nem lesz pénzem. Ha bemegyek, és hagyom, hogy megbassza a számat, akkor kapok pénzt, és minden esélyemet elvesztem a folytatáshoz. A maradok, megkefél, amit most nem kívánok, de jöhetek holnap is, és lehet, hogy máskor is. Talán meg tudom szokni, hogy a seggemet így megkínozza. Nagyon fájt. Mentem vissza, hogy átvegyem a délutáni ruhámat. Italt tettem egy tálcára, és bevittem. Töltöttem neki. Nem szóltam, és ő sem. Aztán mondta, hogy vetkőzzek le, és ereszkedjek négykézláb az asztalon. Levettem a felsőt, és kilpptem a bugyimból. Elhelyezkedtem az asztalon, és vártam. Odajött, a számba adta a faszát. nem esett jó, de szopni kezdtem. Megkeményedett. Aztán hátulró betette a pinámba. Nem kívántam, kicsit fájt is. Aztán sokáig, komótosan, és finoman dolgozott. Elkezdtem élvezni. Egyre jobb volt, de leplezni tudtam. Nem élveztem el, de finom volt, ahogy telerakta a pinámat a gecijével. Azt hiszem, ez a balzsamozás kellett. A fenekm fájdalma valamelyest elmúlt, a beleim még fájtak. Kivette a faszát, én még vártam. Az arcomhoz jött, és a számba adta a gecis faszát. Leszopogattam. Aztán otthagyott. Lassan felöltöztem. Mondta, hogy átöltözhetek, és mehetek haza. Pedig ma még nem is dolgoztam semmit. Illetve megdolgoztam mindenért, úgy érzem. Mire átöltöztem, egy vastag boríték várt az asztalomon. Értettem. tudtam, hgoy nincs többé rám szükség. Ennél finomabban eddig soha nem fejezték ki, hogy nem vagyok jó nő, nem vagyok jó szerető.

 

(főnök)

A következő napra behívtam a széteső csajt, hogy megbeszéljük, mit ajánlok neki. Kérdezte, mit vegyen fel. Mondtam, bármit, ha bejön, átöltözhet, ahogy akarja. Meghálálom, ha ügyes és kedves lesz. Hallottam a hangjában a mosolyt.
Majd hívtam a kiscsajt. Nevetve vette fel, hogy parancs. Parancsoltam, hogy öltözzön úgy, hogy színházba megyünk este. Legyen elegáns, és várjon úgy. Kérdezte, hogy mit nézünk, mondtam, mindegy, öltözzön színházhoz. Mondtam, hányra megyek. Aztán nekiláttam megcsinálni, amit a kis vörös nem. Mikor végeztem, lefürödtem, és elindultam a kiscsajhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr11635924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása