A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

A főnök II.

2008.08.27. 09:05 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Iroda VIII.

Lassan elkezdtem a próbanapokat is. Volt még bőven jelentkező, de már ezt is kívántam. Az eddig kipróbáltakat akartam alaposan megdolgozni. Tudtam, kit nem fogok a három nap után visszahívni. De alaposan kiélvezem őket. Összeállítottam, kitől mit várok. Volt pár dolog, amit mindenkinél akartam. Ez volt a fuha. Úgy találtam ki, hogy minden nap két ruha legyen. Legyen egy fekete nap, aztán legyen egy szabadon választott, és egy nap, ami csak egy színről szól. Ezt az első nap kitaláljuk, mit akar. Akkor viszont más színt nem akarok látni rajta. Reggel kávé, és szopás. Kivételes esetben más, de majd meglátjuk. Délután ital, és megint szes. Ez lehet szopás, baszás, bármi. Ráadás külön díjazásért. A három nap alatt egyszer meg akarom baszbni a száját. Egyszer meg akarom baszni a seggét. Nagyjából ennyi, illetve még egyszer legalább önállóan kell végigcsinálnia, én meg csak hátradőlök, és átadom magam az örömöiknek. Egy-egy csajnál kitaláltam egyedi perverziókat is. Elsősorban azoknak, akiken láttam, hogy nem szívesen, hanem kis undorral, esetleg csupőán a pénzért jöttek.
Közben pedig még jönnek újabbak, lesz kit szopatni, meg baszni. Jó a felhozatal. Szájak, kezek, picsák, seggek, mellek... És olyan ruhák, hogy a faszom naponta többször szét akar robbanni. Hát a kartácsot megkapják alaposan, arcra, mellre, szájba, torokba, seggbe, pinába. Jó heteknek nézek elébe. Sokba kerül, ennyit megér.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr94628949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása