A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Anorexia I.

2008.08.30. 20:41 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Iroda XII.

 Nem volt kedvem a további hajtáshoz. Több pénzt akartam. Kitaláltam, hogy kurva leszek, de ez nem ment. Azt sem tudtam, hogty fogjak hozzá. Aztán mikor ezt a hirdetést megláttam, rögtön lecsaptam rá. A tájékoztató tetszett. Főleg, hogy sok a szex, és sok a pénz. A munka része annyira nem jött be. Az adatlapot is lekértem. A visszaküldés után pár héttel jött a telefohn, időpontot egyeztettünk, és már mentem is próbanapra.
A pasi nem érdekelt. A faszát kell megdolgoznom, meg felkinálnom a testem. A pénze érdekelt. Valamiről akart beszélgetni, de soha nem voltam nagy dumás. Megmutatta az irodáját, az ágy tetszett. A konyha hidegen hagyott, pár kávét le tudok főzni. A fürdő tetszett, szerintem zuhany alatt is szereti csinálni. Aztán az öltözőben hagyott, vetkőzzek-öltözzek. Hamar megvoltam. Jól megnézett, mikor kimentem. Leültetett a számítógép elé, sokmindennel nem tudott meglepnii. Aztán bementünk a szobájába. Levetkőztettem, cirógattam, hasra feküdt. Én bugyira vetkőztem, és maszírozni kezdtem. Finom volt a bőre, izgató. A maszírozás csókolgatásba ment át. Hanyat fektettem, és a számba vettem a faszát. Finom, vastag, és rövid volt. Jól esett cumizni, simogatott. Aztán abbahagyatta, és beleültetett. Jól megtáncoltatott, de én is dolgoztam alaposan. Aztán leeparancsolt róla, és megint szopnom kellett. hamar elment, a számat alaposan telepakolta. Nyeltem, élvezettel, szeretem a geci ízét. Aztán hoztam neki egy kávét, és nem kérte, megint szopni kezdtem. Egy iedő után letette a csészét, megfogta a fejem, és lefogva elkezdett szájbabaszni. Ez már izgató volt. Sokáig csinálta, az ajkaim felduzzadtak, aztán tövig benyomta, ahogy szeretem is, és nagyon mélyre élvezett, végig. Öklendeztem, de közben nyeltem is. Kicsit elélveztem, bár nem érdkelt nagyon. Mellé ültem, hagytam, hogy leujjazzon, meg a seggembe is bedugja az ujját. Feléírt három napra, meg adott egy borítékot. Átöltöztem, és hazamentem. Jó sok pénzt adott. Másnap már el is költöttem a nagy részét, hogy ruhamániás igényeit kielégítsem.

 

(főnök)

Roppant vékony volt a csaj a fotókon. A mellei se voltak nagyok, de szép kerekeknek tűntek. Behívtam, kiváncsi voltam, milyen lehet a pinája, a feje, meg a szája. Sárgamintás miniszoknya volt rajta, meg vékony válpántos top, és papucs. Egymagasak voltunk, mégis magasnak tűnt, olyan vékony volt. A mellei kissebnek tűntek a képekhez képest, a segge viszont meglepően kerek. Sokat nem tudtam vele beszélgetni, mert nem volt egy bőbeszédű. Csillogot a szeme, de elég közönyös volt. Megmutattam mindent, nem hatotta meg semmi. Kicsit lehangoló volt. Aztán átöltözött. Testhez simuló szűk fehér ruha volt rajta, nagyon mini. alatta fekete melltartó, ami szépen felnyomta a melleit. Átlátszott minden a ruhán. a fekete tanga is. Fekete egyszerű combfix, a szélén a minta is átütött. Magassarkú cipő... nem sok volt a fantáziája. A munka jól ment neki. A szobámban folytattuk. ügyesen, és izgatóan vetkőztetett. Kibújt a ruhából, melltartóból, bugyiból. akkora szeméremajkai voltak, hogy megbámúltam. Kiváncsi voltam, mekkora pina van közöttük.l Jól maszírozott, hosszan, izgatóan. Jól felhergelt. Aztán szopni kezdett. rutinos volt, bár a közöny egyfolytában ott volt az arcán, a szemeiben. Nagyon jól csinálta, mélyen benyelte a faszomat, ügyes volt a nyelve is. Aztán lehúztam a fejét a faszomról, és beleültettem. Jó tág, izmos, lucskos picsája bolt. Kényeztette a faszomat. Jól mozgott, egészen felizgatott. Csendben volt, nem nagyon lihegett. Ez a csaj fogja bírni a szexet. Aztán megint a szájába adtam, és kéjesen élveztem a szájába. Lenyelte mind. Kiment főzni egy kávét. Szó nélkül a faszom fölé hajolt, és ahogy kávéztam, szopni kezdett. Hamar megkeményedett a faszom, teljesen felizgultam megint. Megfogtam a fejét, és előbb finoman, aztán egyre keményebben és durvábban baszni kezdtem a száját. Hagyta hogy a gégjére toljam a faszom. Ugyanígy hagyta, hogy mikor elélvezek, a torka legmélyére tegyem. Kicsit öklendezett, de közben simogatta a heréimet, és nyelte a gecimet. Mellém ült, én szövegelés közben leujjaztam. Kényelmesen befért a két ujjam, meg sem rezzent. A seggét is megujjaztam, ez sem hozta lázba. azt hiszem, ezzel a csajjal kis híján azt csinálok, amit akarok. Ezt is a pénz érdekli, csak ez mindent elvisel. Nem fogom felvenni, tudtam, mert túl közönyös volt. De három napig kiélvezem.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr76633603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása