A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Penészvirág II.

2008.08.27. 20:42 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Iroda IX.

 Elég szépen adott pnzt leendő főnököm a pár órás próbára. Ebből sokat költöttem ruhára, hogy az elvárásainak megfeleljek. Perverz, mert ilyen ruhát fel sem vennék. Érdekes elvárásai vannak, de megfizeti. Szexcentrikus, az biztos. Napi két aktus, beosztva. Esetleg több. Ki kell bírjam. Lehet, hogy még meg is szokom.

 

I. nap

Munkába egyszerű ruhában mentem. Az első napi ruhákat táskában vittem. Beengedett, és be is vonult a szobájába. Átöltöztem, kisminkeltem magam. Lefőztem a kávéját, szépen feltettem mindent neki tálcára. Bevittem a szobájába. A székében ült, és olvasott. Letettem elé a tálcát. Leeresztette a székét, én letérdeltem elé. Hagyta, hogy kicsomagoljam, és letoljam a nadrágját, gatyáját. A farka alig ágaskodott, még puha volt, mikor a számba vettem. Minden napot ezzel kellett kezdenem. Próbáltam másra gondolni, de nem volt könnyű, miközben a farka belevastagodott a számba. Igyekeztem nem elkapkodni. Lassan és egyenletesen kezdett lázba jönni, felgyorsult a légzése. Tovább tartott, mint legutóbb. Nagyot nyögött az utolsó pillanatban, ebből tudtam, egy másodpercem van, aztán belelövellte az első adagot a számba. Gyorsan nyeltem, és nem volt vészes az íze. A hányinger nem tört fel belőlem. Szeretni nem fogom soha, azt megmondom most. Tisztára nyalogattam neki, visszahúztam a nadrágját, aztán kimentem. Az asztalon egy lista várt, mit kell megcsinálnom. Párszor kijött, a munkáról beszéltünk, kért vagy mutatott valamit. Délben elmentem átöltözni, előtte lefürödtem. A délutáni ruha kihívóbb, szerintem kurvásabb volt.

 

(főnök)

Kis Penészvirágom időben érkezett. Farmer, póló volt rajta. Becsuktam az ajtót, és míg vártam a reggeli kávémat és orgazmusomat, olvasgattam pár levelet. Nyílt az ajtó, hozta a kávémat. Fekete, testhez simuló miniruha volt rajta, fekete combfix, a ruha szélénél kivillant a széle. Egyszerű magassarkú cipő. Szolidabb volt a sminkje. Tálalta a kávémat, jó illata volt. Mindkettőnek. Elém térdelt. Kényszer volt kissé az arcán, de nagyon jól tudtam, utálja, amit csinál. Ettől még élvezni fogom, és ha nem élvezi, az az ő baja. Ügyesebben vette elő, kézbe, aztán szájába a farkamat. Finoman szopott, egyenletesen, izgató volt a forró és nyálas szája. Hagytam, csinálja, ahogy akarja. Ellazultam, és nem kapkodtam el. Dolgozzon csak meg, ha már bevállalta. Szépen, és lassan indultam be. Jó nagyot élveztem, sok gecit küldtem a szájába. Ügyesen nyeldekelte, végére teljesen le is tisztította. Aztán felkelt, és kiment dolgozni.

 

Pv:

Elég későre járt, mikor szólt, hogy szolgáljak fel egy italt, és magamat. Tudtam, hogy most már nem csak a számat használja, hanem a testemet is. Ettől egy kicsit jobban féltem, de talán jobban ki is fogom bírni. Nem akartam, hogy fájjon. Bevittem mindent tálcán. A kanapén ült, lába feltéve. A reggeli utasítások között ott volt, mit vár el tőlem, úgyhogy szó nélkül mentem hozzá. Lassan, testét csókólgatva vetkőztettem. Próbáltam csábos és izgató lenni. A farkát a szőámba vettem, és addig szoptam, amíg meg nem keményedett. Kibújtam a ruhámból, majd a bugyimbó. Fölé térdeltem, és megmarkoltam a farkát. Másik kezemmel széthúztam a szeméremajkaimat. A puncim kicsit tiltakozott, nem akarta, de óvatosan beillesztettem, és lassan, hogy ne fájjon, beleültem. Nagyokat sóhajtottam, mint mikor felhevülten megyek bele a hideg vízbe. Lassan kezdtem el mozogni. Előbb a csípőmet simogatta, aztán markolta. Majd megfogta a csiklómat, ami már kellemesebbé tette. Egyenletesen mozogtam a rarkán, a puncim is átnedvesedett, és a testem kezdte élvezni. Mikor éppen belelendültem, lassan hanyatt fektetett. Az én ritmusomban kezdett el dolgozni, aztán lassan szátfeszítette a lábaimat, felhúzta egészen a nyakamba. Gyorsított, egyre keményebb lett. Nyögtem, és néha feljajdultam, a jóleső erőszaktól, és néha a fájdalomtól. Egyre keményebb volt, egyre gyorsabb, nem kímélt. Úgy éreztem, szét fogok esni, anyira széthajt. Ilyet még nem éreztem, hogy valaki ennyire uralkodik rajtam. Nem gyorsított már, de egyre nagyobbak lettek a mozdulatai, éreztem, hogy a pinám teljesen kitágul, a fenekemen fojt a nedvem, így is majdnem szétszakadtam, akkorára dagadt bennem, a makját minden egyes alkalommal kihúzta, és megint áttaszította a szűkebb bejáraton. Akkorákat döfött rajtam, hogy a szétszakadás határán álltam. nagyon megdöfködött, náhany akkora lökés jött, amit nem lehetett volna sokáig túlélni, és aztán teljesen tövig nyomta belém, hogy a méhem is megfájdult, és belém élvezett. forrón ömlött el bennem a spermája, szerintem sokkal több, mint amit a számba szokott lövelni. Hosszan, sokáig lüktetett, és lassan kezdte leengedni a lábam. A fájdalomtól sírni szerettem volna, csak a puncim élvezett valamit. De az is fájt, ilyen keményen nem dolgozták meg soha. A lábaim majdnem leszakadtak. Úgy éreztem, nem fogok tudni többé lábra állni.

 

(főnök)

Már erősen délután volt, mikor kértem egy italt, és ő magát. Nem sokat kellett várnom, belibbent. Én addig odakészítettem magam a heverőre. Fekete napja volt a mai. Fekete kombiné, teljesen átlátszó. fekete neccharisnya, és nagyon magas sarkú cipő, bokában megfogva egy pánttal. Hát ezeket a lábakat alaposan szét fogom feszíteni, tudtam előre. Letette a tálcát, aztán fölém térdelt, és lassan, kis mosollyal vetkőztetni kezdett. A faszomat most finoman szopta, jó lenne, ha ezt máskor is így csinálná. Ettől hamar felállt. Aztán kibújt a ruhából, és kilépett a falatnyi tangából is. Óvatosan helyezte a pinájába a faszomat, és lassan ült bele. Forró volt a picsája, és elég szűk. Ahogy mozogni kezdett, tágult, és lasssan nedvesedett. A légzése kicsit meggyorsult, aztán beállt, és kezdett ritmusba jönni. Végigtaperoltam alaposan, a csiklóját is megfogtam. Ettől kicsit vonaglott.
Szépen hanyat döntöttem, és úgy folytattam. Előbb az ő ritmusában, majd széthúztam alaposan a lábát, felhúztam a nyakába, felülről tudtam belehatolni. Aztán teljes testsúlyommal elkezdtem baszni. Alaposan, és keményen. Nem voltam durva, de teljesen átjártam a testét, és teljesen uraltam. Nyögött, jajgatott, és sikoltozott. A pinája tocsogott, aztán éreztem, hogy kicsit vonaglik, de ez nem orgazmus volt. Ezt már nem vártam meg, hanem bekeményítettem, alaposan megbaszta, és hatalmasat élveztem bele. Jól esett telefröcsögni a hüvelyét, és rángatózni benne. jajgatott, és markolászta a hátamat. leengedtem a lábát. Nyögött, én még párat löktem, hogy szétkenjem benne. Lassan kicsúsztam belőle, és mellé heveredtem. Aztán felültem, és ittam. Ő még feküdt, a lábai szét, a picsája kitárulkozó eleven hús, és szivárgott belőle a gecim.Megdolgoztam alaposan. De ezzel ezt is fogom csinálni. Úgysem veszem fel, úgyis utálja, a pénz kell neki. Akkor meg dolgozzon meg érte. Alapposan megfizetem. Járja végig a szexuális megalázkodás néhány stációját. Ez még csak bemelegítés. Nehezen ült fel. Kicsit szenvedő volt az arca. Felnéztem az órára, és mondtam neki, hogy lassan fürödhet, és mehet haza. Szerintem reflexből kérdezte, hogy kell-e még csinálni valamit, de én kaptam rajta. Mondtam, hogy túlóradíjért zuhanyozzunk együtt, és mosson le, szopjon le a zuhany alatt. Esetleg megbaszom a száját. Pillanatnyi döbbenet ült ki az arcára, de hamar leplezte. Ő is ivott. A szemében láttam a kérdést, és elmondtam, milyen volt.

 

Pv.

Lassan tértem magamhoz. A combjaim, a csípőm fájt a szétfeszítéstől. A puncim izzott, annyira megdolgozta. Ivott, nekem is kínált, de nehezen ültem fel. Mondta, hogy lassan vége a napnak, nyugodtan fürödjek, és mehetek haza. Valami hülye munkamániás berögződéstől vezérelve kérdeztem, kell-e még csinálni valamit. A válaszra nem is számítottam. Azt mondja, szinte hasból, hogy zuhanyozzak vele, mossam le, és szopjam le közben. Sőt, akkor már meg is bassza a számat. Azt hittem, elájulok. hamar urrá lettem a döbbeneten. Magamban azonban elborzadtam. Alig vártam, hogy fürödjek, aztán hazameneküljek, és kúráljam amgam, a holnapi napra. Ezt most nem kívántam. Ittam, és azon gondolkodtam, milyen lehetett, megelégedett-e. Ő is erre gondolhatott, mert már mondta is. Hogy szép alakom van. Hogy jól szopok, de nyugodtan legyek aktívabb, csak ne fogazzak. Hogy vegyem teljesen a torkomba, meg lehet szokni. Hogy masztizzak nyugodtan, ha felül vagyok attól hamarabb átmelegszik a pinám. És lazítsak, jobban szát tudjam magamtól is tenni a lábam. És hogy a pinámra koncentráljak, ha el akarok élvezni. Egyébként szereti is, ha ráélvez egy pina a faszára. Kicsti vulgáris volt, de már nem is számítottam másra.
Nem is öltöztünk fel, úgy mentünk ki a zuhanyba. Levettem a cipőt, kibújtam a neccharisnyából. Közben beállt a tus alá, megengedte a vizet. Én is beléptem. Levettem a tusfürdőt, ő is. Előbb ú fürdetett le engem. Finoman csinálta, ahogy bekent. Nagyon intim volt, és már kezdtem megszokni, hogy használja a testem. A melleimet alaposan megmaszírozta. Aztán a fenekem, kicsit becsúsztatta az újját. Igyekeztem nem elhúzni magam. Aztán a pinámat mosta meg, nagyon alaposan. Teljesen belenyúlt. Kicsit fájt a hüvelyem, de nem volt vészes. Aztán én jöttem. Alaposan bekentem én is. Letérdeltem elé, úgy mostam meg a szerszámt, meg a heréit is. A fejemre fojt a víz, a hajam teljesen elázott. A számba vettem az ágaskodó farkát. teljesen belekeményedett a számba. Aztán simogatni kezdte az arcom. A tarkómat is megfogta, szelíd erőszakkal, meg az arcomat, és lassan mozogni kezdett a számba. Átengedtem neki magam. Elég megalázó érzés töltt el. Kicsit kicsordult a könnyem, de nem lehetett látni a fejemen csorgó víztől. Egyre aktívabb lett. Sokáig csinálta, nag yélvezettel. Egyre méjebbre tolta mindig. Egészen a torkomba, tövig belém döfött. Jópárszor rámtört a hányinger, ahogy a gégém felé tört a farka. Ahogy előbb megdugott, úgy dugta most meg a számat. Úgy éreztem, nem fogok tudni beszélni többet. Ha ezt kibírom, minden mást is. Erre próbáltam gondolni. Nem éreztem semmi izgatót ebben. Gondolom, ő annál inkább. Aztán lassan, nagyon lassan jött lázba, még keményebb és vastagabb lett a farka. Az első adagot a torkomba lövelte. Ekkor éreztem úgy, hogy mindjárt elhányom magam, de ahogy kirántotta a számból, hirtelen mégis lenyeltem. A kövektező adag a szemem között talált el, aztán megint a számba dugta, mélyen, és a többit a számba élvezte. A szempillámról nem mosta le a víz a spermáját, ezért alig bírtam kinyitni. Megtöröltem a szemem, és óvatosan szopogattam a faszát. Aztán felemelt, és meglepően megcsókolt. A nyelve a számban járt, és ez nagyon finom volt. Csókolni tudott nagyon. Alig vettem észre, hogy a keze a seggemen, és az egyik ujja finoman a hüvelyemet túrja. Aztán szétváltunk, kilépett, és otthagyott, hogy tusoljak még. Elsírtam magam, olyan megaláztatottnak éreztem magam. Lecsillapodtam, és azt diktáltam magamnak, hogy bírjam ki.

 

(főnök)

Jól lemostuk egymást. Alaposan megmostam a picsáját. Aztán elém térdelt, lemosta a faszomat, és a szájába vette. Finom volt, teljesen megkeményedtem. Élveztem, hogy megint szopja a faszom. Megfogtam a fejét, két kézzel, és elkezdtem baszni. Jól esett a csorgó víz, a forró szája, és remegő keze, ahogy néha megpróbált visszatartani. Felkészültem, hátha lehányja a faszom, de nem. alaposan bedugtam, teljesen mélyre. Feszegettem, meddig bírja, de hagyott, csak szelíd tiltakozás mutatkozott, ahogy tenyérrel támasztotta a combom. Bekeményítettem, nagyon durván basztam a száját. Teljesen beindultam, éreztem, ezzel a csajjal, minden undorával együtt, bármit megcsinálhatok. Az utolsó pillanatban tövig benyomtam neki, erőből, és elélveztem. Felemelő érzés volt, fogni a fejét, és érezni, hogy teljesen a torka méjén lüktet a makkom, és oda fröcsög a gecim. Aztán kirántottam. Lenéztem, és pont időben sikerült kihúznom, mert a szemei közé ment a következő, izomból. A szemei nyitva voltak, tele könnyel, és most már gecivel, ahogy a nyitott szemébe élveztem. Aztán azonnal belöktem a torkába, mégegy a hangszálaira, és a többit a szájába spricceltem. Megtörölte a suzemét, leszopogatta a faszomat. Aztán felállt, én meg magamhoz húztam, megmarkoltam a seggét, alányúltam, megujjaztam. A számat a szájára tapasztottam, és belenyaltam a szájába. Hozzám simult, kicsit rázta a zokogás, bár próbálta leplezni. A szája finom volt, kissé feldagadt a faszomtól. Majd kilpptem, letörülköztem, és visszamentem az irodámba. Jóval később köszönt be. Utánaszóltam. Adtam egy szép borítékot. Mondtam, hogy ez nem a napi bér, hanem a túlórapénz, és ruhapénz.

 

Pv.

Úgy mentem haza, mint akinek minden csontját összetörték, akinek a száját széttépték, a hüvelyemet hússá darálták, és a lelkem sírt, hogy ide jutottam. Vígasztalt a pénz, amit kaptam. E+zért tettem, ezért hagytam magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr26628872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása