A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Nagylány II.

2008.08.31. 20:42 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Iroda XII.

 

 A kapott pénzből elmentünk a huommal vásárolni. Kicsit zavarbaejtő volt a fehérnemű vásárlása, de a hugit szórakoztatta. Párszor ő intézte, mert nekem kicsit kellemetlen volt. segített szép és tlaán izgató ruhákat vásárolni. Én meg nem vettem volna, és egyedül nem is próbáltam volna fel őket. Így sem tettem meg az összessel. A cipők vásárlása már kellemesebb volt, bár volt itt is pár érdekes darab. A huginak fura izlse van, nem is gondoltam volna. A smink vásárlása volt a legjobb, itt már nem volt mi zavarba hozzon, felszabadultabban válogattunk, és veszekedtünk a választáson. Otthon jóol eldugtunk mindent, bár mi tartottuk rendeb a lakást, anyám még a saját cuccait sem találta sokszor, mert mi pakoltunk és takarítottunk. A szobánkba alig járt be, akkor is csak beköszönni.

 

I. nap

Az első napra izgatottan mentem. anyám annyit tudott, hogy valami kis náyri munka, örült is, hogy keresek kis pénzt. Mondta, spóróljak, mert nem tud adni zsbpénzt. A férfi fogadott, rögtön ivsszavonult az irodájába. A napirend úgy nézett ki, hogy reggel átöltözöm munkaruhába, kávét főzök, bemegyek, felszolgálom, szájjal kielégítem. Esetleg lesz több is. Aztán munka az asztalomnál, délután átöltözöm újabb ruhába, dolgozom tovább, aztán behív, és megint szex. Esetleg szólíthat bármikor napközben. Elmondta, mit kér mindenkitől ruhaviselet terén. Minden nap két ruha, napközben cserélve. Három nap, három stílus. Első nap fekete. Aztán egyéni, kiváncsi, milyen a fantázia. A harmadik nap egy szín, amit lehetett választani. Én a zöldet választottam, és kiderült, hogy semmilyen más szín nem lehet rajtam, még sminkben sem. Kötelező a magassarkú, a combfix, a mini, nadrág nem lehet. Bugyi viselete kötelező, de csak tanga. Meztelenül, és csak fehérneműben nem lehet tartózkodni.Átöltöztem, főztem egy finom kávét. Bevittem neki. Meglátott, és végigmért. Mosolygott a szeme, bátorító volt. Átült a fotelba, én meg elétérdeltem. Már nagjyából tudtam, mire számítsak. Elővettem a nemi szervét, a kezemben éreztem, ahogy kezd megkeményedni. A számba vettem, és finoman elkezdtem csinálni. Jól esett érezni, ahogy felizgul. Kezdett tetszeni a dolog, bár egy kis izgalom ott volt még a gyomromban. Nem tartott sokáig, a szám sem fáradt el, talán nem is voltam olyan görcsös. A számba élvezett, fura volt megint az íze, de lenyeltem, és mikor lcsúszott, már nem volt olyan rosszl. Volt valami izgató, hogy a számban élvezett el. Simogatta az arcom, én kicsit még szopogattam. Aztán felállított, a szoknyám alá nyúlt, és megsimogatta a puncimat. Ez is jól esett. Éreztem, hogy délután az övé leszek. Nem féltem, és egy kis várakozás is volt bennem.

 

(főnök)

Nagyon vártam már ezt a három napot. Beengedtem, és hagytam, hogy élje az önálló életét. Vártam, milyen ruhában lep meg. Meglepett. Ahogy hozta be a kávét a tálcán, legszívesebben Kilöktem volna a kezéből, és a földön magamévá tettem volna. Szép fekete tűsarkú volt a lábán. Kis lepkemintás hímzésű fekete harisnya, gynyörű árnyalatú. Bő fekete szoknya, elég rövid, a combfix széle is csodálatos. Fekete melltartó, nagyon alacsony, a bimbói éppen nem voltak kint belőle, és szépen emelték kerek melleit. Erre pedig egy nagyon r9vid, de hoszzú újjú fekete kiskabátot vett fel, az ujjai bővek voltak. Szép szabása volt, fekete hímzéssel. A sminkje szolíd, és nagyon elegáns. Átültem a fotelba, és kávézni kezdtem. Elém térdelt, gyönyörűek voltak a lábai. Ahogy előrehajolt, szép mellei belefeszültek a melltartóba. Elővette a farkamat, és hagytam, ő csinlálja teljesen. finom volt, lányos. Meleg volt a szája, és határozottabban csinálta, mint legutóbb. Nem bírtam túl sokáig, gyorsan elélveztem, nagyot. Telefröcsköltem a száját gecivel, közben a szemembe nézett, nevettek a szemei, én pedig kéjesen folyattam a szájába, közben nyelte a gecit. Nagyon finom és izgató volt. Még ma délután magamévá teszem. Mikor felállt, a szoknyája alá nyúltam, megtapintottam a selyem tangáját.

 

Nl.

Később átöltöztem, és folytattam a munkámat. Elég hamar behívott. Ott ült a heverőn. Melléültem, átölelt, és megcsókolt. Nem számítottam rá, és nagyon jól esett. Simogatott, miközben a nyelve a számban járt. Teljesen ellazultam. A keze a szoknyám alatt volt, a bugyimat simogatta, aztán a melleimet. Eltolt magától, és megkért, hogy szopjam, és üljek bele a farkába. Finoman fogalmazott, de kissé zavarba jöttem. Azt hittem, majd ő magáévá tesz. Azt is kérte, hogy lassan, izgatóan vetkőzzek le, aztán őt is úgy vetkőztessem le, és kényeztessem a számmal.

 

(főnök)

Sokáig nem bírtam. Szóltam, hogy jöjjön be. Csinos volt megint. Fekete bőszárú kiscsizma, magassarkú, fekete neccharisnya, a nagyon apró szemű. Kötött miniszoknya, felül vékony fonalból ritkásan kötött pulover, nagy dekoltázzsal, most nem volt rajta melltartó. Magam mellé ültettem, átöleltem, és elkezdtem smárolni. Hagyta, simogatta a mellemet, én meg végigtapperoltam. Megfogtam a punciját, finom csipkebugyi volt rajta. A mellei nagyon jó tapintásúak voltak. Azon törtem a fejem, hogy fektessem le, aztán úgy döntöttem, kicsit megdolgozom. Kértem, vetkőzzön, aztán vetkőztessen, kényeztessen, szopjon, és üljön bele. Felállt, lassan húzta le a szoknyáját. Kis mosoly volt az arcán, meg kis izgalom a szemében. Kilépett a szoknyájából, aztán áthúzta a nyakán a pulóvert. A mellbimbója izgatottan meredezett. Elkezdte letolni a bugyiját, nagyon hergelő volt, ahogy lehajolt, és a magassarkú csizmával kilépett belőle. Odajött, szépen mozgott a csípője, a mellei kellemesen remegtek. Fölém hajolt, megcsókólt, ahogy vette le az ingem, a melkasomat és a hasamat csókólgatta. Aztán a nadrágomat húzta le, a combomat kényeztette a szájával. A gatyámból lassan bontott ki, hirtelen ugrott ki belőle a farkam, meglepte, de míg a lábamon tolta le a ruhadarabot, a heréimet csókolgatta. Aztán a szájába vette, finoman kezdett el szopni, úgy éreztem, mindjárt elélvezek, mikor abbahagyta, és elkezdte felfele haladva csókólni a hasamat. Ekkor elélveztem, nagyot lövellve fröcsköltem végig a melleit, ahogy éppen a farkamhoz értek. Magamhoz szorítottam, úgy húztam felfelé, kentem szét a hasán a gecimet. A szájába toltam a nyelvem, smároltam, mint egy macska, úgy bújt hozzám a forró testével. örjítő volt. A szájába súgtam, hogy folytassa, nagyon kívánom. A fülemet csókolgatta, a nyakamat, aztán lehajolt megint a kicsit sem lankadó farkamhoz, megint a szájába vette. Aztán fölém térdelt, és kicsit ügyetlenül a puncijához igazította a faszomat. A csípőjét lassan engedte le, figyelte, ahogy a faszom lassan feszíti szét a punciját, és beléhatol. Teljesen beleereszkedett, és megállt. Nagyokat lélegzett, a mellén és a hasán csillogott a gecim. Behunyta a szemét, és lassan mozogni kezdett fel-le a faszomon. Forró és lucskos volt a puncija, kicsit szűk, izgató nagyon. A faszom nem volt kiméletes, nagyon kemény és vastag volt az izgalomtól. Lassan mozgott, előbb fel-le, aztán mikor megfogtam a csiklóját, felnyögött, és előre-hátra is megindult a csípője. Lassan kezdett el élvezni. Nem gondoltam, hogy el fog élvezni, és kellemes meglepetés volt, ahogy vonaglani kezdett. Felsikkantot, nem úgy, mint legutóbb. Ahogy vonaglott, előredőt. lelassult, és a nyakamba borult.  Fogtam a fenekét, és tovább mozgattam. Alig vártam, hogy én is elmenjek. Felemelkedett, még mindig izgatottan tovább kezdett mozogni, ewgyre gyorsabban, azátn nem bírtam visszatartani magam, hatalmasat lőttem a puncijába, megmarkoltam a fenekét, és ráhúztam a faszomra, úgy lüktettem belé a faszom levét. Vongalottam, nyögtem, szorítottam. Ő meg élvezte, kicsit nevetett is, gyors volt a légzése. Ahogy ellazultam, rám simult, megölelt, és csókólni kezdte a számat. A nyakamba hajtottam a fejét, úgy lihegtem, ő meg tovább csókólta a nyakam.

 

Nl.

Lassan levetkőztem, igyekeztem izgatóan csinálni. Kiváncsian néztem, láttam, izgatott. Aztán odamentem, és elkezdtem vetkőztetni. Ahogy kérte, a bőrét csókóltam közben végig. Izgató volt érezni, hogy élvezi. Levettem a nadrágját is, aztán a gatyáját kezdtem. Meglepett, hogy hirtelen ugrott elő a kemény farka. Nem tudtam elkképzelni, hogy fért el eddig benne. Asztán a számba vettem, már nem volt idegen, és finoman szopni kezdtem. Éreztem, hogy pattanásig feszül. Már kívántam én is, hogy tegyen a magáévá, ezért nem akartam, hogy elélvezzen. Abbahagytam, és elkezdtem csókólni a hasát, hogy kérésének megfelelően beleüljek. Mikor a melleim értek a farkához, elélvezett. Meglepett, a melleimnek jól esett a ráfröccsenő forró sperma. Magához szorított. Közénk folyt a spermája, összekent teljesen, felhúzott, csókólt, fogdosott. Még nem is volt időm bánni, hogy nem következik el, mikor már súgta, hogy üljek bele. Lehajoltam, kicsit szoptam még izgalmamban. Aztán felegyenesedtem, megfogtam, finoman igyekeztem a puncimhoz igazítani. Lassan ültem bele, figyeltem, hogy hatol belém, nehogy kiugorjon, és nagyon jól esett csinálni, és érzeni is. Eddig csak hanyatfekve csináltam, néhányszor. Ez teljesen más volt. Eddig soha nem izgutam fel előtte ennyire, de tőle sem. Mintha most veszítettem volna el valóban a szüzességemet. Lassan kezdtem mozogni, érezni akartam magamban a kemény és lüktető farkát. Kezdtem szeretni, a férfit, a testét, a testemet, és amit csinálok. Éreztem, hogy megfogja a csiklómat, maszírozta. Kezdtem élvezni, egyre jobban, már ellenőrizetlenül mozogtam a farkán, és kezdtem elélvezni. Ekkorát még sohasem élveztem, igaz, eddigi szeretkezéseim közben egyszer sem élveztem el. Most nagyon erős volt az öröm évzése, és közös, mint még soha. Előrehanyatlottam, és sajnáltam, hogy nem együtt történt. Megfogott, elkezdett mozgatni, ez izgató volt, éreztem, hogy nagyon nedves a puncim, a farka meg egyre keményebb, nagyobb, és lüktetőbb, aztán megemelkedett, és hatalmas erővel nyögve élvezett belém. Markolta a fenekem, teljesen belém nyomta a farkát. Nagyon finom volt, hogy a testemtől sikerült ilyen örömet okoznom neki. Előrehajoltam, megcsókóltam, a nyakára hajtotta a fejem. Éreztem, hogy a puncimban folyik a sperma, meg a saját nedvem.

 

(főnök)

Boldogság sugárzott róla. Kiküldtem fürödni, és átöltözni utcai ruhába. Mondta, hogy még nem járt le a munkaidő, de mondtam, hogy nem baj. Mikor visszajött, még meztelen voltam. Mellém ült, és megkérdezte, ne szopjon-e le mégegyszer, de mondtam, nem kell. Mondtam, holnap várom, és csinos legyen, kiváncsi vagyok az izlésére. Nagyon vártam a következő napot.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr66633684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása