A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Széteső III.

2008.09.09. 22:45 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Szerelemfészek I.

(főnök)

Későn érkeztem. Sokáig dolgoztam még bent, hogy az egy hét kiesést bepótoljam. Meg megvártam, míg a kiscsaj visszahív. Eljön. Még lediktáltam neki jópár dolgot, mit vegyen. Kérdezte, hova megyünk. Mondtam, a tengerre. Útlevelet hozzon. Még szerencse, hogy volt neki.
Aztán mentem a szerelmi fészekbe. Széteső csinosan várt. Leheletnyi zsinóros tanga. Kicsi melltartó. necharisnya. Úgy látszik, ez manapság nagyon megy. Magassarkú egyszerű cipő. Hazafele felhívtam, hogy szeretném, ha rögtön nekemesne a szájával. Így is tett. Ahogy beléptem, elém sietett, térdre omlott előttem, és a faszomat ügyes és gyors mozdulattal kapta elő. Nekidőltem a falnak, és élveztem a széjában eltűnő faszomat kényeztető nyelv és torok finomságát. Aztán mondtam, hogy leülnék. A faszommal a kezében vezetett be a nappaliba. italt hozott, elém térdelt, és szopott tovább. Lassan jöttem lázba, nem kapkodott, én sem akartam hamar túljutni rajta. Aztán szóltam, vetkőztessen le. és szépen húzza a seggét a faszomra. Mosolyogva hámozott ki a ruhámból, melltartót és bugyit ledobta magáról, és szemből az ölembe ülve szép lassan ráereszkedett a fenekével a dagadó makkomra. Finoman kezdet mozogni, de isteni volt a szűk valaga. nem tartott sokáig, telepakoltam a végbelét a gecimmel. Nagyokat nyögtem, Ő kuncogott, és lassan mozgott, csókólgatott. Hosszan élveztem, ügyesen vezetett le, tovább tartott az öröm. Aztán elmentem zuhanyozni. Meztelenül ültem a tévé előtt, néztem a hiradót, a végén bementem a hálóba, és ledőltem az ágyra. Aztán ő is előkerült. Szép, selymes tapintású combfix, bugyiig érő hűlóint szerűséág, ami teljesen átlátszó volt. Bugyi nem volt rajta. Mellém feküdt, a mellemet, hasamat csókólta, aztán a szájába vette4 a faszomat. Már kicsit félálomban voltam, sokáig szopott, ügyesen, érzékien. Félálomban élveztem a szájába, elégedett hangok törtek elő belőle. Már aludtam is.

 

Széteső

Már majdnem ott laktam, illetve lakni ott laktam, de nem volt minden cuccom ott. REggel hívott, hogy este jön. Örültem, mert kicsit hiányzott. A szájamat, és a seggemet követelte. örültem. nagyon későn érkezett. Csak fehérneműt meg cipőt vettem. Ahogy megjött, rögtön szopni kezdtem. Leült, én hoztam egy italt, és tovább szoptam, de a seggemet akarta. Levetkőztettem, én is levettem a bugyit meg amelltartót. Beleültem. A fenekem már felkészült, és engedelmesen nyílt szét a vastagg makk előtt. Nem fájt, szerettem, ha oda is bedugják. Finoman mozogtam, élveztem, ahogy őrületbe kergetem. Lassan mozogva elégítettem ki. Éreztem, ahogy a seggem tele lesz a spermájával. Még mozogtam, nem engedtem, hogy azonnal csillapodjon. Sikerült, ez nagyojn tetszett nekem. Aztán elment fürödni, majd én is. Szép harisnyát, és hálóinget vettem fel, ahogy megbeszéltük, ez az éjszakai kötelező viseletem. Ahogy a hálóba értem, már ott feküdt, meztelenül, és lecsukott szemmel. Majdnem aludt. Föké hajoltam, és lassan cumizni kezdtem. Nagyokat sóhajtott. Vagy elalszik közben, vagy kielégül. Én nagyon izgalomban voltam ettől. Sokáig szoptam, teljesen felizgultam. Későn ment el, nagyot élvezett a számba, én meg ettől végre kielégültem. A számban volt a afasza, ahogy elaludt. Sokáig szopogattam még, pedig már teljesen összement. Éreztem, ahogy alszik, ahogy lassan lélegzik. Rájöttem, imádom boldoggá tenni. Biztos megbaszott ma már mást is, de jut nekem is belőle. Majdnem elaludtam a faszával a számban, de inkább mellé feküdtem, és úgy merültem álomba.
Reggel korán keltem, ahogy kérte, és mielőtt ébresztettem volna, lefőztem a kávéját. Bevittem. Még aludt. A paélant felhajtottam, a lábai közé térdeltem, és a számba vettem a faszát. A számban keményedett meg, és közben ébredt fel. Nagyokat nyögött, a melleimet markolta, meg a hajam simogatta, és nagyon hamar elélvezett. A szám tele lett a gecijével. Nagyon finom volt így reggel. Én is vele élveztem el. Kávézott, fürdött, és ment tovább. Szólt, hogy jó darabig nem jön, kicsit el fog utanzni. Tett a dobozba pénzt, mondta, hogy vásároljak. Nézzek autósiskolát, és ha visszajön, beirat, csináljak jogsit.

 

(főnök)

Hallottam, ahogy halkan felkelt, de aludtam tovább. Arra ébredtem, hogy a faszomat a szájába vette. Hamar belekeményedtem, és nem kellett sok idő, hogy bele is élvezzek. Elmondhatatlan finom volt. Kávéztam. Valahogy így képzeletem el. Így akarok minden reggel ébredni. Hagytam pénzt, meg pár utasítást, és elmentem. Szóltam, nem jövök egy darabig. Mentem az irodába, aztán az öreglányhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr87646090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása