A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Válság II.

2009.11.15. 14:17 | Imeon A. | 2 komment

Éppen kidbotak a melóból. Egy plázában takarítottam, de a főnök szemét volt, nem bírtam, mégis kirúgott. Egyébként az albérletem is gáz, mennem kell, ráadásul nem tudom, miből fogom a következőt kivenni. A barátnőm, akinek van otthon internetje, szólt, menjek fel, nézzek melót. Megmutatta, hogy csináljam, mert még nem neteztem. Ekkor találtam ezt a hirdtést. Tuti, hogy házi kurvát keresnek, aki mos, főz, meg takart, mindegy. Úgysem leszek elég cicababa, nem vesznek fel, megéri elmenni. Ha meg igen, legalább keresek egy kis pénzt, és albérletet sem kell keresnem, sem fizetnem. Nem sok mindent értettem, de telefonon megnyugtatott a pali, hogy semmi gáz, majd megbeszéljük.
Szép nagy lakás volt, ámúltam, úgysem fogok itt lakni. Ezért lehet, hogy érdemes vele lefeküdnöm. Egyébként is jóképű, bár öregebb nálam vagy tizenöt évvel. Meg elegáns, úriember, és gazdag lehet nagyon. Nem én kellek az ilyennek, de azért mindent megteszek. Megmutatta a lakást, szép nagy, sok szobával, nagy a konyha, azt sem tudom, mivel mit kezdjek. A fürdőszobában hatalmas sarokkád, a másikban meg nagy zuhanyzó. Az ágy akkora, hogy öten is el lehetne aludni benne. És minden szép, drága és elegáns. Aztán leültünk a bőrkanapéra, beszélgetni. Mondott dolgokat, hogy sok a munkája, és néha nem is alszik otthon, de ha igen, akkor szeretné jól érezni magát... hát ezen ne múljon, én segítek, gondoltam. Meg hogy rendben kellene tartani a lakást. Na, nagy ügy, ez a dolgom.
Aztán megkért, hogy vetkőzzek le, megnézne meztelenül is. Kicsit zavarban voltam, de ha ezen múlik, és különben is, ha a kurvája leszek, ez a legkevesebb. Megfordultam, megnézett, megfogta a mellem. Finom keze volt, jól esett. Hogy tudok-e jól szopni, hát ezen meglepődtem. Igen, azt hiszem, meg szeretek is, főleg, ha nincs kedvem dugni, de ezt nem mondtam. Ki akarta próbálni. Elé térdeltem, elővettem a farkát a nadrágjából. Jó illatú volt, elég vastag, de nem túl hosszú. A számba vettem, és megpróbáltam alapos lenni. Nem hoz lázba sosem a szopás, de a pasik meg vannak érte bolondulva, hát csinálom szívesen nekik. Sokáig élvezte, aztán nagy nyögéssel beleélvezett a számba. Lenyeltem, mert előtte kérte. Finom volt a gecije. Úgy látzsik, aki gazdag, annak még a gecije is finom. Simogatta a hajam, én meg mellé ültem. Magához ölelt, megfogdosott, finoman, hogy jólesett. Megujjazott, azt is finoman, de ettől felizgultam. Mosolygott, én meg lázba jöttem. Már a kezemben volt a farka, rángattam, kezdett megkeményedni megint. Lecsúsztam, mert kívántam, hogy betegye, ezért szopni kezdtem megint, hogy jó kemény legyen. Felemelt, háttal fordított mgának, és beleültetett. Nagyon jó volt, ahogy belémhatolt, megmarkolta a csípőmet, és mozgatni kezdett rajta. Hamar elélveztem, még mozgatott, sokáig, aztán előredöntött, rá az asztalra, letérdeltem, ekkor már keményen döngetett, jajgattam, többször elélveztem, aztán ő is. Tele lett a pinám a gecijével, forró volt, én pedig nyögtem, olyan jó volt. Később visszaültünk. Aztán még sokat mondott a pénzről. Felöltöztem, mondta, hogy enyém az állás. Hinni sem akartam, de örültem nagyon. Pénzt adott, hogy menjek venni harisnyát, meg ilyesmiket, meg felírta, hova. Hát, jó drága hely lesz, de ha akarja... Mondta, holnap jöjjek, akkor kapok kulcsot, és majd utána költözhetek.
Ilyen mázlit... lakás, úri lakás, sok-sok pénz, még ruhát is vesz, és úri fasz... bár kicsit perverznek tűnik, de úri perverznek. Ennyiért bármit megteszek egy úriembernek.


 Hát a csaj nem egy észkombájn, már éreztem a telefonból is.  A megjelenésével különösebb baj nem volt. Nem nézett ki rosszul, bár elég egyszerűen és közönségesen öltözött. Keveset beszélt, azt is elég együgyűen, de nem zavart. Szép szeme volt, az arca sem volt elnyűtt. Odaadóan hallgatott. Mindent megmutattzam, aztán beszéltem neki a szexről, meg hogy mik az elvárásaim. Nem ütközött meg semmin. Kértem, vetkőzzön le, és csöppet sem tétovázott. Nem volt rossz alakja. Szép kerek volt, nem kövér, alig volt valami plusz, de ez is jól állt neki. A mellei kerekek, mikor megmarkoltam, finoman kemény, nem lógott. A feneke kicsit nagyobb, de izgatóan kerek ez is, puha, jól lehet markolni. A lábainak jó formái voltak, szép ívek, olyan markolni valók. A pináját borotválta, húsos szeméremajkak, alig kikandikált közülük a csiklója. Kiváncsi voltam, vajon hogy viszonyul a szopáshoz. Szó nélkül térdelt elém, és nagyon ügyesen vette kézbe, és szájba a dolgokat. Hosszan próbáltam élvezni, de nem bírtam magam visszatartani, olyan jó volt. Nagy erővel élveztem el, éreztem, eláraszzom a száját gecivel, amit engedelmesen lenyelt. Aztán ült mellettem, hagyta, hogy fogdossam. Mikor a pináját kezdtem felderíteni, láthatóan izgalomba jött. Vonaglott az ujjamon. Lucskos, lágy, forró volt a lyuka, rugalmas, már előre élveztem, hogy körbeveszi a faszom. Aztán beleültettem, és lágyan hintáztattam. Vonaglott, halkan, de erősen elélvezett. Vonaglott, érezni lehetett a hüvelye vonaglását, és ez az, amitől lázba tudok jönni. Előredöntöttem, megmarkoltam, és erővel kezdtem baszni. Halkan nyögött, markoltam a csípőjét, amin jó fogás volt. a háta vonala izgató, a teste nagyon engedelmes. Hosszan basztam, lasssan értem fel a csúcsra. Nagy élvezet volt, ahogy a pinája szinte kiszippantotta a gecimet, löveltem bele rendesen, ő meg engedelmesen szorította rá magát a makkomra.
Mikor felöltöztünk, elmondtam, milyen ruháztatot várok el tőle, hol vegye ezt meg. Adtam kevés pénzt neki, és másnapra megbeszéltük a randit ugyanitt.
Azt hiszem, engedelmes és ideális rabszolga lesz, aki valóban házicseléd, és szexszolga szerepre alkalmas.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr851517875

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kotász Zoltán - EGY GYÖNYÖRŰ TÜSSZENTÉSRŐL 2010.11.28. 08:00:09

Tegnap a 7-es buszon felfigyeltem egy lányra - igen, nevezzük lánynak, márcsak azért is, mert számomra mindenki lány, aki fiatalabb nálam, lehet akár 20, vagy 30 éves, és a lány-ság a nő-séget is magában foglalja, ahogy ezúttal is – vagyis marado...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vons74 2009.12.07. 14:30:53

Ahoy!

Dícséretes, hogy végre visszatáértél, már úgy tűnt teljesen eltűnrél a bitek rengetegében.

Üdv újra a fedélzeten. Remélem nem kell újabb 6 hónapot várni a következő bejegyzésre...

tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2010.06.22. 18:30:20

Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akkor is megértem :)
süti beállítások módosítása