A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Az öreglány IV.

2008.09.10. 20:40 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Szexháttér II.

(főnök)

Az irodában kezdtem. Elrendeztem mindent, hogy nem jövök egy darabig. A kikötőbe is odatelefonáltam, hogy másnap érkezem. Aztán mentem az öreglányhoz. Vittem egy adag pénzt is, hogy legyen. Csinosan fogadott. Szépen belakta a lakást, amit egyben irodának is használt. Tűsarkú cipő, világos combfix, és rövid világos, bő szabású miniruha. Ahogy megjöttem, rögtön alányúltam. Selemytanga volt a ruha alatt. Engedelemsen nyílt szét a combja. Megbeszéltünk sokmindent, közben ahogy mászkáltunk, a melleit, a seggét fogdostam. A faszom már keményen állt. A hálóba vittem, lehúztam a ruháját, és finoman az ágyra fektettem. Lehúztam a bugyiját, ő meg engedelmesen rakta szét a lábait. Finoman toltam be neki. Nagyokat óhajtot. Lassan kezdtem dolgozni, aztán teljesen beindultam, már nem voltam kiméletes. Nagyot éveztem, telelőttem a pináját gecivel. Nagyon jól esett ez a kielégülés. Elterültem, és hozattam egy üdítőt. Mellettem ült, elmondtam még jópár feladatot. Aztán visszamentem az irodába, és ott vártam, hogy menjek a kiscsajért.

 

Ö.l.

Igyekeztem csinos lenni. Láttam, rajta, hogy tetszik. Bár úgy volt, hogy egy hetem van, de mondta, elutazik, és szeretné, ha addig pár dolgot megcsinálnék. Mindenesetre jól esett, hogy kellettem neki. Megadóan hagytam, hogy tapperoljon. Kicsit jól is esett. A ruha alá is benyúlt, megfogta a puncimat bugyin keresztül. Aztán később egy hirtelen mozdulattal kézen fogott, és a háló felé vitt. Már izgalomba jöttem, reméltem, nem csak szopnom kell, hanem belém is hatol. Levette a ruhám, határozottan, de nem durván. Hanyat fektetett, lehúzta a bugyimat, de ekkor már én is kívántam. éreztem, hogy a lábaim akaratom ellenére nyílnak szét. közéjük feküdt, és lassan, finoman hatolt belém. Nagyon jó volt. Finoman kezdte, lassan gyorsított. sokáig csinálta, éreztem, hogy kezdek kielégülni. Bekeményített, alaposan döngetett, mikor elélveztem. Sokáig, nagyot élveztem, közben ő nem lassított, így még jobb volt. Aztán elélvezett ő is, nagyot, hosszan, éreztem, hogy sok folyik a puncimba. Lassan csillapdott. Hozatott innivalót. Még beszélgettünk, elment zuhanyozni, és ment tovább. Tudtam, egy hétig nem fogom látni. Addig meg kibírom. És legalább adott elég feladatot, nem fogok unatkozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr51646125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása