A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

A főnök III:

2008.09.09. 20:43 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Iroda XX.

Az egyik csaj visszamondta. Anorexia nem vállalta a három napot, úgyhogy kis szabadidő is lett. Kicsit kezdtem pánikba esni, hogy nem titkárnőm, de azért annyira nem. Eddig is megvoltam, csak szerettem volna, ha bővíthetem a tevékenységeimet, és legalább valaki segít ezt felügyelni. Szeretőket már begyűjtöttem, tulajdonképpen a perverzióim kezdtek kielégülésre találni. Kitaláltam, hogy egy hét szabi belefér. A kiscsajt el kellene vinni pár napra, hátha összejön. Felhívtam, hogy másnap esti indulással egy hatnapos buli belefér-e. Mondta, hogy kitalál valami tábort, de az anyja el fogja enedni, este felhív. Megbeszéltük, ha megy, akkor holnap este megyek érte, addig mit vegyen. Le akartam vinni a tengerre kicsit vitorlázni. Illetve hajózni, vagy lesz szél, vagy nem. Meg inkább beállok egy övölbe, volna mit írogatnom, meg jutna idő bőven a kefélésre is.
Rácsörögtem az öreglányra, hogy áll. Megbeszéltük, másnap bemegyek, és adok néhány feladatot, mert egy hétig ne is számítson rám. És legyen csinos, bár ezen nevetett, mondván, igyekszik mindig az lenni. Tudom, jeleztem felé.
Aztán rátelefonáltam a széteső szeretőre, hogy hogy áll az átköltözéssel. Mondta, hogy majdnem kész, már ott alszik. Kérdeztem, hogy meglephetem-e, örömmel vár, volt a válasz. Egy esti érkezést kilátásba helyeztem. Kérdezte, van-e valami extra kivánságom. Igen, a szája, és a feneke, de ezt nem tartotta extrának.
Aztán végignéztem a még várt jelentkezők adatlapját. A mára behívott csaj egy dagi, illetve teltkarcsú lány volt. Nem is tudom, hogy lehetett ekkora önbizalma, de mindenesetre nagy önbizalomról tesz tanúbizonyságot. Elhatároztam, hogy adok neki rendesen, nem biztos, hogy akarja azt a három napot. Engem nem zavar a háj, én így is nagyot tudok élvezni bármelyik testnyílásába.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr82644023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása