A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Az öreglány III

2008.09.07. 20:49 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Szexháttér I.

Csodálkoztam, hogy ilyen könnyen igent mondtam. De reggel mentem a címre. Könnyen odataláltam. A ház előtt futottunk össze. Felmentünk. Csinos lakás volt, szép nagy. Be volt rendezve, de láthatóan nem igen használta, néhány ruhadarabja volt a szekrényekben. Hatalmas ágy a hálóban. Megszemléltem az egyik munkaterületemet. A dolgozószobában volt bőven hely. Itt a közeljövőben sokat fogok dolgozni, míg mindent kialakítok megfelelően. Hoztam magammal néhán yszexis ruhát, hogy az igényeit ki tudjam elégíteni. Látta, és mosolygott. Kérdezte, volna-e kedvem fürödni. Bólintottam, már a főnökömnek tekintettem. Tudtam, szex lesz. Levetkőztem, ő is, beálltunk a zuhany alá. Alám nyúlt, finoman maszírozta a csiklómat. Odabújtam, a nyakát csókóltam, és a kezembe vettem a megmerevedett farkát. Megfordított, és a kezemet a csapra tette. Ettől kicsit előrehajoltam. Aztán a farkát finoman a pinámba helyezte, és lassan betolta. Jólesően nyögtem fel, aztán lassan kefélni kezdett. Hamar felizgultam, nem is gondoltam, hogy ilyen könnyen megy. Gyorsított, nagy lendülettel lökdösött hátulról. Elélveztem, rángatóztam, nyögtem, és ekkor ő is belém élvezett. A pinám jólesően fogadta magába a spermát. Hosszan lüktetett bennem a farka. Kivette, és elkezdett szappanozni, én meg őt. Lassan tértem magamhoz. Megtörölköztünk. Odaadta a kocsi kulcsait. Mondta, hogy öltözzek fel csinosan, ma már nem jön. Levélben küldi, hogy miket készítsek elő. Megbeszéltük, hogy pontosan mikor állok munkába, addig is, ha ráérek, jövök rendezkedni. VAgyis egy hét múlva már az övé vagyok teljesen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr98636895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása