A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Az öreglány II.

2008.09.06. 20:47 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Iroda XVIII.

 Kicsit izgatottan készültem az első három napra. Valahgoy volt bennem egy érzés, valami miatt meg fogom kapni az állást. Elhatároztam, hogy bármit megteszek. Szerettem volna jókat élvezni is, meg a munkámat is csinálni, és keresni annyi pénzt, hogy végre ne kelljen aggódnom a jövő miatt. A kapott pénzből elmentem, és vásároltam néhány olyan cuccot, amit egyébként nem fennék meg, nem vennék fel. De tudtam, hogy ez az egyik záloga a jövőmnek.

 

I. nap

A szokásos eleganciával mentem dolgozni. Ajtót nyitott, mosolygott, láttam, örül nekem. Bement az irdoájába, én meg mentem öltözni. Egyébként pontos naprrend volt. Öltözés után kávéfőzés, be kell vinni. Le kell szopjam. Valahogy nem akadtam fel rajta. Utána nekiállok. Mindig vár egy lista, hogy mit kell csináljak. Esetleg közben akad még valami. Valamikor dél után átöltözöm, majd hív, esetleg ital, maszírozás. Ekkor lehet szex, bármi. Persze, a reggeli szopás is lehet más, de így kell készüljek. Persze, bármikor behívhat szexre napközben is.
Átöltöztem, lefőztem a kávéját, és bevittem. Megköszönte. Elé térdeltem, és elkezdtem elővenni a farkát. A számba vettem, és elkezdtem a napi munkát, nekiálltam szopni.

 

(főnök)

Örültem, hogy eljött. Elegáns volt, szerintem mindig így járt dolgozni. Hagytam átöltözni, és izgatottan vártam, mit kapok. Nyílt az ajtó, és behota a kávét. Csinos fekete tűsarkú, egyszerű fekete harisnya, nagyon miniszoknya, a harisnya széle kivillant. Szűk volt, és szépen emelte ki a fenekét. Felül fekete melltartó, és egy nyitott kabát, kosztümfelső, ez is csinos nagyon. Letérdelt elém, és elővette a faszomat. A szájába vette, és nyugodtan, kötelességtudóan szopni kezdett. Finomajn csinálta, lassan. Nem kellett hosszan várnia, felizgultam könnyen, és nagyot élveztem a szájába. Néztem, ahogy ráng a faszom az ajkai között, és éreztem, ahogy a száját elborítja a gecim. Nyelte, és nem hagyta abba a szopást, míg csak jött egy csepp is. Azsán még lenyalogatta. Rám nézett, és megkérdezte, jó volt-e. Bólintottam. Felállt, és kiment.

 

Öl.

 Nem kellett sokat dolgoznom a péniszével. Hamar, hirtelen élvezett el. Nagy adag sperma jött a számba. Meleg volt, sűrű, sok. Nyeltem, aztán mikor elfogyott, szépen tisztára szopogattam, kiszívtam a maradékot is. Megkérdeztem, hogy jó volt-e, sóhajtva mondta, hogy igen. Kimentem dolgozni. Elégedett voltam magammal. nem volt sok munka, de láttam, hogy ha végleges lesz, akkor rendet kell csináljak az ügyvitelben, mert elég nagy kupleráj volt. Később elmentem átöltözni. Nem sok tennivalóm volt, csak rendezkedtem a gépen, mikor kiszólt, hogy kér egy italt. Tálcára tettem mindent, és bevittem.

 

(főnök)

Behota a italt. Most kimondottan szexis volt. Rövid tűllruha, átlátszó. Fekete tűsarkú csizma, fekete harisnya, fekete tanga villant elő a ruha alól, meg másik fekete melltartó. Kértem, vetkőzzön le. A bugyiját is levetettem vele. Kértem, üljön le a fotelba, és kezdje kielégíteni magát. Így tett. Lassan kezdte maszírozni a csiklóját. Közben levetkőztem én is, és a kanapéra ültem. Szátrakta a lábát, ellazult, és sóhajtozott. Lassan ment a csúcs felé, de kivártam, míg kielégült. Visszafogott volt, ahogy elélvezett. Még alig nyitotta ki a szemét, mikor odahívtam, és a szájába adtam a faszomat. Finoman kezdte szopni. Aztán felültettem, és beleültettem a faszba. Lassan ereszkedett bele. Aztán óvatosan elkezdett mozogni. Jólesett a pinája. Nedves volt, forró, és puha. Jólesően markoltam a fenekét, a melleit. Aztán megfogtam a csiklóját, és morzsolgatni kezdtem. Egyre jobban élvezett. A hangját visszafogta, de ha nem, biztos jajgatott volna. Aztán leemeltem a faszomról, és négykézláb állítottam. Hátulról akasztottam be neki. Megmarkoltam a seggét, aztán a csípőjét, és keményen baszni kezdtem. Alaposan megbasztam, és nagyot élveztem a picsájába. Lihegett, ahogy vonaglott benne a faszom, és fröcsköltem bele a gecimet. leengedtem, és leültem kinyújtott lábakkal, elégülten a kanapéra. Mellém hevert, a légzésemég gyors volt.Csókolgatta a combomat, én meg a haját simogattam, a melleit. Lassan lecsillapodtunk. Kérdeztem, hogy tetszik-e az állás, és akarja-e. Bólintott. Kérdeztem, hogy kibírná-e, ha most mégegyszer le kellene szopnia, pedig sokáig tart. Bólintott, és bár nem kértem, fölém hajolt, és lassan szopni kezdett. Szépen keményedett a faszom a szájában. Messze, nagyon messze volt még az elélvezésem, de jól esett így kihasználni. Egy darabig hagytam, aztán Hanyatt fektettem, és megint beléhatoltam. Kicsit felnyögött, a pinája kicsit szűk volt, de finoman csináltam. Lassan fellazult, átnedvesedett, és élvezni kezdett. Addig csináltam, míg rá nnem élvezett a faszomra. Még rángott, mikor visszaültem. nem is mondtam semmit, hanem kíssé bódultan odahajolt, és folytatta a szopást. Lassan jutottam fel a csúcsra, és élveztem bele a szájába. Nem vette ki a számból, hanem tovább szopogatta, pedig már teljesen összement. Elmondtam, milyen ajánlatot teszek.

 

Öl.

Zavaró volt úgy elégíteni ki magam, hogy közben valaki néz, de sikerült. Aztán kicsit összefolytak a dolgok. Lovagoltam a farkán, a keze a csiklómon, aztán négykézláb álltam, és nagyon keményen megdugta a pinámat, de összességében párszor elélveztem. Ilyen se volt még korábban. Aztán belém élvezett, és izgató érzés volt éreznem magamban megint spermát. Nem emlékeztem, hogy ennyire érezni, milyen forró, és milyen sok. Felült, én meg mellé hevertem, és cirógattam. Jóleső érzés járt át a sok orgazmustól. Kérdezte, kell-e a munka. Bólintottam. És hogy akár le is szopnám-e, mégegyszer. ha ez az ára, akkor is, ha kéri, akkor is. Mondta, sokáig tart, de az idő most nem érdekelt. nem tarthat örökké, és már nem éreztem olyan rossz dolognak. Fölé hajoltam, és szponi kezdtem. Sokáig csináltam, felizgult. Aztán kivette a számból, és hanyatt fektetett. Meglepetésként ért, hogy belém hatolt, kicsit fájt, de nem volt durva, így felizgultam megint. nem gondoltam, hogy mégegyet tudok élvezni, de tudtam, ez volt a legnagyobb. Még ki sem elégültem teljesen, még rángott mindenem, mikor már megint a számban volt a farka. Nagy izgalommal szoptam, és kivántam, hogy a számban érezzem a spermáját. Kis idő után elélvezett, nem sok jött, de azt lenyeltem. Aztán a combjára tettem a fejem, és szopogattam a petyhüdő farkát. Jól esett éreznem a testét a számban, kezemben. Közben elmondta, mi lenne a dolgom. Nem az irodában kell dolgoznom. Külsős lennék. Több irodája van, ő itt székel, de csak másodmagával. Az irodaszereket kell vásárolnom, és neki szállítanom. Egyedi dolgokat felkutatni. kapok egy kocsit, ezzel közlekedek, szállítok. Őt is fuvaroznom kell. És egyben a szeretője kell legyek, tulajdonképpen mindig a rendelkezésére kell áljak. Az otthonomban nem akar zavarni, de van egy lakása, ahol nem lakik senki, és ott együtt lehetünk. Illetve egy-egy vidéki útra is nekem kell fuvaroznom, ilyenkor sofőr, ügyintéző, és ágyas kell legyek. Magas fizetést ajánlott, kocsi, telefon, meg ruhaköltségek, szóval nagayon sokat fogok keresni. Kérdezte, hogy elfogadom-e. Felültem, és igent mondtam. Nem gondolkodtam, pedig éreztem, hogy eladom a testem is. De nem bántam. Kérdeztem, hogy a többi próba, a fenekem, a szájam aktívan, és a többi, de mondta, hogy elhiszi, bírni fogom. Mondtam, a fenekemet még nem próbáltam, nem tudom. Ajánlotta, hogy vegyek egy vibrátort, és azzal síkosítóval edzésbe tudom hozni magam. Aztán elmentem fürödni, átöltözni. Mikor visszatértem, Adott egy kulcsot, ez a lakás. Itt akrá egy kis irodát is berendezhetek, van net, meg számítógép. Holnap kora reggel ott találkozunk, és megmondta a címet is. Meg kaptam egy borítékot.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr29636652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása