A vagina és a fallosz egysége az egész

Én vagyok a vagina, aki befogad, és én vagyok a fallosz, aki behatol és telefröcsköl. Én vagyok a nő, aki hódít, és a férfi, aki megszerez.

Friss topikok

  • tetra: Úgy tűnik, mégis, de nem baj, visszanézek rendszeresen és ha van írás, örülök neki, ha nincs, akko... (2010.06.22. 18:30) Válság II.
  • daire: Várom a folytatást!!! (2009.05.27. 18:56) Válság I:
  • FCM: Lesz-e még új post? (2008.10.15. 07:27) Egy vitorlásút szexuális izgalmai I:
  • kolbi: megnéztem a fejeket a linken. gyááá:))) Ez a blog nagyon másról szól sztem. (2008.09.17. 20:25) Elutazva
  • Petra Bateman: wow... :) (2008.09.15. 09:34) Dagadt I.

Felhívás

Az oldal illusztrálásához keresek olyan lányokat, akik arc nélküli erotikus fotózást vállalnak. Az imeon.a@citromail.hu címre várom a jelentkezők leveleit.

Linkblog

HTML

Széteső II.

2008.09.05. 20:43 | Imeon A. | Szólj hozzá!

Iroda XVII.

 Sok pénzt kaptam, de azért dolgozgattam tovább, éppen milyen álkalmi munkát találtam. Kapkodtam, nem bíztam, hogy ebből lesz valami. Kis haladékom volt, a pénz elég volt egy időre még. Nem nagyon költöttem. örömmel láttam, hogy felhív. Másnap szívesen vár, kitalált valamit, hátha megfelel. Kérdeztem, miben menjek, nevetett, hogy bármiben, ott át tudok öltözni. Kicsit lázba jöttem, attól, hogy lehet, rendeződnek a dolgaim, és a legutóbbi szex is még kellemes érzéssel töltött el.
Másnap reggel mentem, bár időpontot nem beszéltünk meg. Beengedett, látta a táskát a vállamon. Mondta, hogy öltözzek át nyugodtan, aztán beszélgetünk. Kiváncsi voltam, és izgalomba is jöttem, hogy itt voltam. Nem cifráztam, egyszerű voltam.

 

(főnök)

Vidáman jött be. Rövidnadrág-póló-papucs együttes, és kis táska az oldalán. Sejtettem, öltözni akar, el is küldtem. Visszamentem az irodámba, és reméltem, lesz szex is. Mikor bejött, tudtam, hogy lesz. Fekete melltartó, tangabugyi, egyszerű combfix, és egyszerű fekete magassarkú cipő volt rajta. Hozott kávét is, bár nem kértem. Letérdelt elém, és elkezdte elővenni a faszomat. mosolyogtam, és izgalomba jöttem. Mondtam, előbb beszélgethetünk, de míg szopja a faszomat, elmondom, mit találtam ki. Kis tétovázással tovább csomagolt, kézbe vette a faszomat, és a szájába vette. Pillanatok alatt ködbe borult a szeme. Finoman csinálta. Nem is mondtam semmit, hanem élveztem. Aztán hamar a szájába lőttem a gecit, jó sokat. Nyelte, és kicsit rángott is. Szerintem enyhe orgazmusa volt. Tovább szopogatott. Aztán elmondtam, mit találtam ki. Abbahagyta, tág szemekkel rám nézett. Mondtam, ezért mit fizetek. Persze, magamban több terv volt, és éreztem, meg tudom csinálni. De ezt most nem mondtam.

 

 Sz.e.

Főztem egy kávét, és bevittem. Elé térdeltem, és elkezdtem elővenni a farkát. mondta, előbb beszélgetne, de csináljam csak, majd közben elmondja, mit akar. Szopni kezdtem, és éreztem, hogy jön a köd. LÁzba jöttem a számba vett fasz ízétől, melegétől, az élő hútól. Nem is vettem észre, hogy el fog élvezni, annyira jól esett. Meglepett a számba fröccsenő sperma, és ettől kicsit elélveztem. Szoptam tovább, nem esett jól abbahagyni. Aztán beszélni kezdett, miközben a számban volt a farka.
Azt ajánlotta, hogy legyek a szeretője. Vagy fizeti a lakbéremet, vagy van egy lakása, költözzek oda. Nem kell dolgoznom, de ott alszik, álljak rendelkezésére a testemmel, legyek az övé. Tartsam rendben a lakást, tegaem élhetővé, és mossak is rá. Nem lesz mindig otthon, de egy szeretőnek ez a sorsa. Fizeti a ruházkodásomat, ebből sokat költsek a kívánságára való szexis cuccokra. Fizetést ad, hogy ne kelljen dolgoznom. Viszont beiratna pár tanfolyamra, és ezt is fizetné. Tetszett az ajánlata. A farkát egyébként is szerettem, mert finom volt. Gazdag volt, és normális. Nem érdekelt, hogy mást is megkefél közben, nekem elég annyi, amit ad. Ránéztem, és bólintottam. Kérdeztem, mennyi pénzt kapok, és mik a perverziói. Mondta az összeget, és sok volt. Az anál, orál, fétis, bántani nem bánt, a többi nem vészes, majd meglátjuk. Nem érdekelt, míg a vérem nem folyik, és én is élvezzek el. Ezért azt csinál velem, amit akar. Végre láttam a kiutat a mostani kilátástalan helyzetemből. Végre feltöltöm a telefonomat, mondtam, erre nevetett. Ad majd telefont, és nem kell fizetni semmit, céges. nem is akartam elhinni. Mondta, hogy még ma elvisz a lakásra, mert szerinte a mostani albérletem nem a kedvencem. Jól sejtette. Aztá majd átköltözök. Elküldött, öltözzek át utcai ruhába. Már az előtérben állt. A kocsijában a lábamon volt a keze, így mentünk a lakásig. Jó helyen volt, tetszett. Szép lakás volt. nem lakott benne senki, mondta, ő most fog ideköltözni, jövő héten. Nagy nappali, meg mégegy szoba, olyan dolgozó szerű, sok könyvvel. A hálóban nagy ágy, innen külön lehetett menni egy kis fürdőbe, ahol WC és zuhany folt. Az előszobából nagy fürdőszoba nyílt, itt WC és bidé is volt, meg nagy sarokkád. Megfogta a fenekem, és kérdezte, fürdünk-e egyet. örömmel bólintottam. Gyorsan ledobtam mindent. Közben eresztette a vizet. Segítettem levetkőzni. a számba vettem a faszát, és ettől megint lázba jöttem. Eltolt, és beültünk. Beszélgettünk, sokat kérdezet, én válaszotam, de közben a faszát markoltam, ő meg a hüvelyemben turkált. Olyanokat kért, hogy este, ha lefekszem, mindig legyen rajtam combfix, meg szexis hálóing. Mondta, hogy szereti, ha ébresztés nélkül nekem eshet. Bólintottam, hogy engem is izgat a dolog. Teljesen felizgultam. Aztán rámozdultam, és beleültem a faszába. Összesimultunk, lassan mozogtam rajta, néhányat élveztem, aztán ő is beindult, megmozgatott rendesen, a pinámba pedig jó nagy adag gecit lőtt. Csodálatos érzés volt, azt hittem, álmodom, de nem akartam felébredni.
Felöltözött, elment dolgozni. Odaadta a kulcsokat. Adott pénzt, jó sokat, külön borítékba rakta, mit mire ad. Mondta, hogy ma este még nem, de holnap már számítsak rá, hogy jön. És majd hív, mi újság, és hogy akar-e valamit.
Egyedül maradtam. Nem akartam hinni a szerencsémnek. Itt lehetek, egy ilyen jó kéróban fogok lakni, nem kell dolgozni, csak tanulhatok, lesz sok pénzem, szép ruhám, és egy jó szeretőm. Azt sem tudtam, hol kezdjem. Lakást lemondani, kifizetni, áthurcolkodni, szép ruhákat venni, Berendezkedni... nekiláttam. Hívott, és mondta, hogy az első szexboltba menjek be, és vegyek magamnak egy vibrátort. Csodálkoztam, de mondta, hogy ragaszkodik hozzá. Ha este hazaértem, hívjam fel, visszahív, és hallani akarja, ahogy kielégítem magam. Nevettem, de mondta, komoly. Kérdeztem, hogy ma már alhatok-e ott, mondta, hogy már ott lakom, akkor alszom ott, mikor akarok, jövő héttől meg akkor nem, ha előre szólok. Melegség járt át.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivopalca.blog.hu/api/trackback/id/tr47636381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása